Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

men vad dött här är
    har fan käkat nu och bdat o grejer men shit vilket sug jag ahr dag blir fan rädd för mig själv... sambon ska iväg snart o köpa vitlöksbröd till mig måste ha någeo det är fan as gott inte så onyttigt heller som godis även om det inte är jätte nyttigt heller.. hmm dilema.

• Våra Liv

nej drt blir inget vitlöksbröd *står emot frästelsen*

• Våra Liv

jaaaa det blidde inget vitlöksbröd dricker kaffe nu istället inte lika gott men bättre iaf.
    jag vill allt ha en boxnmingssäck i nya lyan sen! så man kan slå ur sig alla aggrissioner hehe

• Våra Liv

oh finns det i vanliga mataffären? jag ÄLSKAR lakrits

• Våra Liv

shit vad stolt jag é att ja inte tog nån skitmat fast känner mig äcklig efter glassen ska minnas den känslan så jag inte gör om det!
    känner mig så mycket ättre men är fortfarande snorig o liiite hostig är det fortfarande farligt att träna då?
    funderar på en promenix innan jag hämtar sonen på dagis imrgon ifall ajg får sova någorlunda

• Våra Liv

sitter här gladfast fortfarande förkyld o ont i nacken men det är iaf bättre! ställde mig på vågen nyss igen kand et verkligenstämma nu är det ju morgon men den stod på 93.7 detär -3.3 kilo sen 1 januari

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)