Inlägg från: Våra Liv |Visa alla inlägg
  • Våra Liv

vikt...peppningstråd =)

hanna det finns ju goda allternativ det finns o köpa smalare prickigkorv visst det är ju dyrare då. det FINNS gott mörkt bröd man får prova sig fram eller varför inte baka eget! nybakat är alltid godast! och drick grönt te med en sked honung i det är med as gott min frukost består av rågflingegröt med mosad banan och psylliumfrön (loppfrön) en nyttig frukost sopm är bra för hela kroppen plus du står dig längre på det

o ja du det blåste och RGNADE jävla skitv'der! men jag är glad nu efteråt att jag verkligen gick ut

• Våra Liv

marsmamma testa att borsta tänderna

• Våra Liv

asså ärligt tjejer för ett tag sen minns inte när för jag ahde glömt att jag hade beställt det. men idag kom det på posten smakprover på kaffegodis, snabbt som attans öppnade jag en o stoppade i munnen o kände o tänkte att jag måste skynda mig innan sambon vaknar så jag hinner få i mig det utan att han märker någe men när jag hade tit halva godisen kom jag åp¨mig själv o tänka va fan håller jag på med så jag kastade dom andra 3 o det var därför jag belöt mig för att g¨ut o gå

• Våra Liv

stumpan2 tack det VAR svrt att slänga det men bara jag fick det i papperskorgen kändes det bättre! Nu har jag käkat wookgryta mmm fick till det ordentligt idag o det vart riktigt starkt kryddat! första gången jag lyckas riktigt bra hehe

• Våra Liv

hej hopp igen
    jag har precis startat en egen viktblogg på nätet där jag kommer skriva mina käslor, vikt o mått osv ja som dagboken vi skulle ha fast på nätet o kanske inte skriver vwrje dag men ibland iaf

overviktig.blogg.se/
    för dom som vill läsa iaf

• Våra Liv

T1 hihi be my guesst hihi jag komemr skriva både framsteg och bakslag o om jag är glad eller ledsen lägga in nya bilder o sånt med så kan jag ta väck dom härifrån

• Våra Liv

hanna i trådstarten har di en länk men nån hade nån sida från H&M där man kunde göra en på svenska

• Våra Liv

godmorgon girls.. asså vad dött det var här igår ib vart håller du hus? *sakna* blä vad trötter jag é då...

• Våra Liv

hehe jag vill inte ens gå till dagis med sonen *trött* men måste ju hehe

• Våra Liv

ib hehe okej skönt att det gick bra hos dagmamman

nu har jag va4t ute o gått as halt så den runda som normalt tar 40 min tog mig 1 timme o gå är helt dödad nu
    jag SKA äta mc donalds idag hemsk jag e va! men jag har gjort nya regler fölr mig. 1 ång i månaden få rjag äta skräpmat men endast 1 gång

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)