vikt...peppningstråd =)
ne nu tjejer ska jag försöka att hålla mig borta ett tag idag =) kommer ikväll då vill jag ha fler mått och vikter =)
ne nu tjejer ska jag försöka att hålla mig borta ett tag idag =) kommer ikväll då vill jag ha fler mått och vikter =)
Marsmamam och malin va duktiga ni har varit =)
vill gärna ha fler vikter och mått =)
Malin: nepp hon heter emma men har carola barn och finns här på fl?? i sånna fall om det är hon jag tror så är jag tremänningar med hennes barn=)
men nu ska jag vidare på våran tv spels kväll=)
välkommen kristin vitamin: vi väger och mäter oss en gånbg i veckan eller bara en av sakerna och det är helt frivilligt =)
Sen har vi ett träningsporgram som theresa har knåpat ihop som också man får göra om man vill =)
hoppas du ska trivas =)
förresten marsmamma hur känns det att vara under hundra?? =)
halloj alal =) fan har inte hittat måttbandet ännu=( men nu är tvspelningen över =) kände mig som tio igen är sååå underbart=)
på söndag kommer jag skriva ALLa som inte gett mig vikt och mått de som inte gett på tre ggr kommer jag att ta bort från listan
thussen har du lämnat oss??
aromat är skita gott på hårdbröd eller makrill=)
lalal härär en som fattar noll
ttycker simpsons är skit haha
haha ja jag tog till nåt bara =) aha sjunde himlen ni snackar om =) dte har jag sett nån gång =)
sov gott blondinen=) själv blir man nog uppe ett tag=) älskar att sitta i lugn och ro och bara vara =)