Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

ib: japp det var det =) undra om man ska ta fingarna ur röven och ta och städa lite nuhmmm..jobbigt men men

• ThereseLaurin

våraliv: vem blöder?? har missat allt jag...

• ThereseLaurin

Theresa: ahha som mig då=) jag kan ha l tampong i ca en timme sen måste jag bara byta.. annars är det inge kul

• ThereseLaurin

Theresa: jag har haft ganska rikligt jämt, men har spiral nu och då forsar det liksom .. igår när jag badade kunde jag inte bda klart för det var mer ett blodbad
    j

• ThereseLaurin

theresa: ja då blir de ju dyrt=)

• ThereseLaurin

Våraliv: aha ganska vanligt för mig att det är så..jag får byta sängkläder nästan varje dag då jag ha mens jag är glad så fort de är en dag jag inte mnsat igenom=)

• ThereseLaurin

våraliv: har ju ingen mensvärk eller så..så jag är nöjd ändå...

• ThereseLaurin

ska hämta alexandras på dagis nu men ha en bra dag=)

• ThereseLaurin

Våraliv: ah inge kul..men jag är ganska tålig med som tex när jag skulle få alicia villa jag ha ryggmärgsbedövning..och sköterskan sa alltså hon som skulle lägga den..hade aldrig sett en mamma ligga så stilla..har du inge ont frågade hon och skrattade lite lätt =) samt att de vart helt chockade att jag var öppen sex cm för jag såg ju inte ut att ha ont =)

• ThereseLaurin

Emmamaria: jag är inte heller världens bästa på sy men älskar det verkligen ska sy julklänningarna till tjejerna med =)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)