vikt...peppningstråd =)
halloj tjejer kikade in en sväng nu innan jag ska städa =) har haft fullt upp hela dagen och kommer så förbli =) men ha dte bra =) ville bara kika hur det gick för alla och ser att det går kanon =)
halloj tjejer kikade in en sväng nu innan jag ska städa =) har haft fullt upp hela dagen och kommer så förbli =) men ha dte bra =) ville bara kika hur det gick för alla och ser att det går kanon =)
hallo brudar =9 har städat en hel del nu..åuh och satt upp granen=) vet att det är tidigt men violl mysa så gått jag kan =) men har en hel del kvar att städa ännu=( jobbigt och tråkigt men nån måste jju göra det =)
Har gått bra för mig idag =) ingen promenad dock..men funderar på att ta en senare ikväll=) med stavarna om jag nu hittar dem vill säga..
Malin:
vi har sju rum och kök men det låter mycket större än det är..vänta bara tills du har ett barn till =) då får du se att de blir detsamma för dig =) vi har så att säga mellanvåningen är dte kök, lekrum, vardagrum toalett och hall....övervåningen. sovrum. alicias rum. alexandrasrum och sk data rummet plus hallen.. källaren har vi sk förråd , matkällare. pannrum , ved rum hall. barrum. och tvättrummm så som sagt låter mycket större än det är =)
har beställt från ellos nu =) har ju 40 procents rabbat så har köpt lite till utlandresan och till julafton.. hoppas bara jag kommer i kläderna nu
marsmamma: ja man måste ju passa på =) mamma sa att alla grejer va slut men jag kollade ju och det fanns ju det mesta =) eller så har jag udda smak
Marsmamma: ja det är sant men de har ju inte så mycket sommarkläder heller tyvärr..vart lite bhhar en kavajtig sak och en kjol en tshirt till micke hmm ja justja ett linnne sen tror jag inte de vart nå mer..men det vart ju så jag klarar mig i thailand då jag egentligen redan har MASSOR
Malin: hehe jag gillar det inte heller..men är såå sjuk att jag bara måste städa hela tiden... är väl en sjukdom eller nåt
vet du va jag tror..jag tror attt ni elelr jag alexandra med inte kommer att flytta från strandliden när de väl kommit dit...
marsmamma
bra sagt =) hehe för jag har då inte rent haha.. svårt att förklara jag städar och städar m,en är ändå stökigt..fattar inte det hinner aldrig ikapp jaja...
Malin: ska avdelniongen under tömmas??? vart fan ska gamlingarna då ta vägen?? personligen tycker jag att det är helt SJUKT att de inte tog krokvågsskola.. sen så är det så att jag helst inte vill ha alexandra där heller..men vet att både hon och jag behöver att hon är på dagis =)
Malin: jo men det var en förälder som inte har bil..skolan är inte sjaskig barn har ju gått där till nyligen..allt finns där i säkerhetsväg och allt.. strandliden är bra mycket sjabbigare men som alltid så är det så att vi i byarna ska åka till hammarn och de andra kan inte göra tvärtom..men men är van vi det nu...men tycker att även hon som är chef för dagiset har gjort fel genom att vi föräkdrar bara fått en lapp..hon skulle ju ha kallat in tilll möte så vi fick ställa frågor och så..men hon är ju en fegis det märks ju... sen hon som inte har körkort kunde ju ha på skolbacken under tiden..men eftersoim det verkar vara planerat sen länge att det ska bli permanent så förklarar det ju saken riktgit väl
marsmamma:godnatt =)
Malin:: hehe ja det har jag trott länge nu =) jag vet ju hur den där jävla kommunen fungerar..men sen kom det starkare och starkare känsla som tex staketet.. ja sen att krokvågskolan inte var ett alternativ ens...