Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Hej! Här händer det inte så mycket..?

Såååååå skönt! Kompisen som kom var rastlös som fan o ägnade sin energi till att hjälpa mig städa, torka mina bord och dammsuga medan jag sprang i tvättstugan o fick tvätten tvättad, städade toaletten och fick alla sopor (5 kassar) kastade! Ååååååååååååååh vilken börda som lyfts från mina axlar... Nu ser här ordentligt ut igen. Så jävla glad att hon kom alltså!

Nu lagar jag middag (sent, jag vet) o idag ska jag "synda"... Har nämligen en hel burk vitlökscremefraiche i kycklingwoken för det är jag minsann värd! Så det så.

Fick även komplimanger för hur mycket jag gått ner! Roooooligt!

• idiotblondinen

VL: Tack! Kram tillbaka, du verkar ha en jobbig dag du med... *kram*

Malin: Grattis! Vad roligt att du fått så bra resultat! Ååååh, tänk om jag också kommit under 80 idag... Det skulle kännas underbart! NU får jag lite ångest över att jag åt en hel burk creme fraiche igår, såååå onödigt! 600 extra kalorier bara för det! Men det var bara en dag, och blir absolut ingen vana! Ska bli jättespännande att väga mig idag.

Kan ta måtten nu meddetsamma, men vikten kommer i eftermiddag/kväll.

Lår: 58
    Knä: 38
    Rumpa: 110 (-3cm )
    Midja: 93
    Mage: 101
    Överarm: 33
    Underarm: 25,5 (-0,5cm )

• idiotblondinen

Marsmamma: Då har du samma ångest som jag idag antar jag. Men vet du vad, den jobbar vi bort genom att röra på oss lite extra mycket idag. Ta ut varenda rörelse ordentligt, haha! Men du har ju minskat på måtten! Jättebra! Vi är så himla duktiga... Idag kommer förresten månadsrapport från TL! Jippi! *hoppar upp och ner i stolen* Kan inte förstå att vi redan hängt här inne i en månad... Hihi!

• idiotblondinen

Men Marsmamma: Vila först, träna sen, då. Du måste återhämta dig också.

Bra emmamaria!

• idiotblondinen

Marsmamma: Vi kan kanske göra en dagsdos både du och jag, nu meddetsamma? Frågan är bara vad... 12*4 sit-ups, nu! Pallar du, eller blir jag ensam?

• idiotblondinen

Marsmamma: Det blir mycekt bra. Då kör jag 12*4 sit-ups och 12*4 "tjej"armhävningar eftersom jag inte har varken cykel eller pilates-video.

Men sitt inte där o dra ut på det, gör det nu med... Hela dagen kommer att vara underbar sen!

Jag kör igång direkt.

• idiotblondinen

Hehe, redan klar... Fan, tjejarmhävningarna var jobbigare än jag hade förutsett.

T1: Låter bra att jag kan prata med dig om jag känner att jag behöver det. Tack.

Vill du sit-upsa, sa du? Jag körde nyss 12*4, men ah... för din skull kan jag köra det igen, om du också gör det.

• idiotblondinen

TL: Haha, I know the feeling!

• idiotblondinen

T1: Jaså du gjorde dom på egen hand!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)