Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

hehe ne jag menar bara att varje fredag nu att jag gärna ser att ni mailar mig istället till den 16 januari..då är jag tillbaka och kan ha koll igen =)
    för nu har jag så lite tid och mycket att görA.... så är svårt att läsa alla inläggen så det är bara två ggr det kommer att behövas göra ungefär =)

• ThereseLaurin

halloj tjejer =)

Malin: du kan maila till mig får på fl

de som inte vet hur man gör elelr hellre vill maila min mail ThereseLaurin3@hotmail.com

tyvärr så har jag svikit er tjejer på sista tiden och kommer att göra det ett tag till tyvärr =( då jag verkligen har fullt upp...sen så har min älsta tjej världens hosta och feber... så det är ju bara att pyssla oom henne hela dagarna med... inatt har jag inte sovoit så mycket pga av hennes hosta...hon va väldigt nära att spy flera gånger så då låg man vaken och var nervös för att hon skulle kvävas...av spyor alltså

bakade i alla fall bullar .knäck och skinkan igår... micke tyckte bullarna såg ut som på cafe =9 det var ju bra att han tyckte det =)

• ThereseLaurin

Theresa: jag är likadan..jag kan läsa flera änglaföräldrarshemsidor..och ångarr mig alltid efteråt..just för att man grinar hela tiden sen så tänker manom det ska hända ens egna barbn osv... gone pooooofh

• ThereseLaurin

halloj tjejer =)

Nu är äntligen julfirandet över =) men nu är det inför resan som jag har massa att fixa istället ..

Jag fick jätte bra presneneter=) symaskin,pokerbord, pokermarker.sängkläder. tv pläd som man kan knäpp sunt om sig =) knivar. tomte sudoko bok. en sån där man kan släcka lysen med på en dosa..

så vi är nöjda och glada =)
    min tjejer fick..bord och stolar. bokhylla.dockvagn två stycken en sitt och en ligg...docka som kan grina matas sova googla snarka osv..barbies. bilar. twister..ja en massa kläder och leksaker helt enkelt =) orkar inte skriva allt =)

Sen har jag bestämt mig att jag väger mig inte förrän jag kommer tillbaka från utlandet..annars kommer jag bara att tänka på vikten hela tiden och det vill jag verkligen inte göra...

ha en bra fortsattt dag tjejer =)

• ThereseLaurin

halloj brudar. jag får skylla på att jag var vaken till halv fem i morse med min minsta tjej..sen så hare jag själv fått en visdomstand sopm gör så jävla ont..kan knappt äta, visst jag sätter inte i mig massa skit, men vill inte ha ont på utlandfet=(

• ThereseLaurin

theresa. hon är förkyld och hade feber och en nedrans hosta=(

• ThereseLaurin

Theresa: hehe ja fukt gör ju kläder mindre =) sen att tvätta dem krymps ju lite granan också... jag ska låna bikini av min moster och mamam då mina är b kupa och de går ju inte =(

• ThereseLaurin

ib: hehe du skulle haft visdmstand som jag =) då tänker man absolut inte på mat =) ne men setriöst..tänk på hur bra du kommer må sedan =) va många killar som kommer att dräggla efter dig =)

• ThereseLaurin

ne men snart ib =) den som väntar =) sen kollar ju killar inte på magen bara =) du har väl kläder i vinterkylan

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)