• KarinGemenskap

    Min son är satanist!!!

    Hej alla föräldrar! Jag har i ungefär ett år tittat runt här på forumen, men inte registrerat mig förrän just nyss.

    Min äldste son (15 år) har under senaste tiden förändrats. Han har färgat håret svart och börjat måla på armarna, sminka sig och klipper sönder sina byxor. 

    Jag har pratat med honom om det och han säger att det bara är en stil, men jag har hittat lappar i hans rum där det står "666 satan is my god" och dylikt.

    Jag har nu även beslagtagit hans dator efter att jag hörde en jätte hemsk låt på högsta volym skräna från hans rum.

    Nedan kopierar jag in låten som var öppen på you tube när jag tog datorn.



    " target="_blank">



    Vad skall jag ta mig till? Är detta bara en fas? Jag kommer själv ihåg att mina vänner hade spikat hår, men det kan inte mäta sig
    med det här. 
  • Svar på tråden Min son är satanist!!!
  • delifi2

    SÅ länge det inte går längre typ att han böjar döda djur eller skada sig själv eller någon annan så låt han leva, tonåringar utforskar sin identiditet och vill prova på olika saker

  • KarinGemenskap
    delifi2 skrev 2010-11-06 00:23:03 följande:
    SÅ länge det inte går längre typ att han böjar döda djur eller skada sig själv eller någon annan så låt han leva, tonåringar utforskar sin identiditet och vill prova på olika saker
    Döda djur är väl ingen fara? De flesta äter ju döda djur, kyckling osv.. dagligen. 

    Det är värre om han börjar vara en fara för andra människor. 
  • delifi2

    om han börjar döda djur för nöjes skull ska du nog se upp.
    man slaktar djur för att äta inte för nöjes skull (förutom vissa då)

    att börja döda bara för dödandes skull är inte bra, det är börja på psykopatdrag, de flesta psykopater började med att döda djur bara för att döda. DU måste se skillanden mellan att döda och att slakta om du förstår vad jag menar

  • KarinGemenskap
    delifi2 skrev 2010-11-06 00:27:35 följande:
    om han börjar döda djur för nöjes skull ska du nog se upp.
    man slaktar djur för att äta inte för nöjes skull (förutom vissa då)

    att börja döda bara för dödandes skull är inte bra, det är börja på psykopatdrag, de flesta psykopater började med att döda djur bara för att döda. DU måste se skillanden mellan att döda och att slakta om du förstår vad jag menar
    Skojar du med mig!

    Djur är inte värda något och därför äter man dem. Han kanske är psykopat  men inte dum
  • delifi2

    oki, då är du inte heller seriös i din oro.
    Förstår inte vrf du skrev inlägget eftersom du inte vill ta in råd från nån annan

  • MammaG
    KarinGemenskap skrev 2010-11-06 00:21:19 följande:
    Hej alla föräldrar! Jag har i ungefär ett år tittat runt här på forumen, men inte registrerat mig förrän just nyss.

    Min äldste son (15 år) har under senaste tiden förändrats. Han har färgat håret svart och börjat måla på armarna, sminka sig och klipper sönder sina byxor. 

    Jag har pratat med honom om det och han säger att det bara är en stil, men jag har hittat lappar i hans rum där det står "666 satan is my god" och dylikt.

    Jag har nu även beslagtagit hans dator efter att jag hörde en jätte hemsk låt på högsta volym skräna från hans rum.

    Nedan kopierar jag in låten som var öppen på you tube när jag tog datorn.

    " target="_blank">

    " target="_blank">



    Vad skall jag ta mig till? Är detta bara en fas? Jag kommer själv ihåg att mina vänner hade spikat hår, men det kan inte mäta sig
    med det här. 
    Om man bortser från att jag anser att dina kommentarer om djur är vidriga, så kan jag meddela att i studier så har FBI kommit fram att något seriemördare alla har gemensamt är att de börjat sin "karriär" med att tortera och döda djur.
    I normala fall skulle jag ha skrivit "Lycka till med din son", men jag skiter i det nu. Tvivlar på att du är seriös
  • pluvdo

    Haha. Skvätt vigvatten på honom och vråla "THE POWER OF CHRIST COMPELS YOU!" tills han lappar ihop sina söndriga byxor igen så skall du se att det ordnar sig sen.

  • Futurum
    MammaG skrev 2010-11-06 00:39:16 följande:
    Om man bortser från att jag anser att dina kommentarer om djur är vidriga, så kan jag meddela att i studier så har FBI kommit fram att något seriemördare alla har gemensamt är att de börjat sin "karriär" med att tortera och döda djur.
    I normala fall skulle jag ha skrivit "Lycka till med din son", men jag skiter i det nu. Tvivlar på att du är seriös
    Håller nog med dig!
    Kan ju även vara något ärftligt hos sonen, något genetiskt drag....
  • Weyoun
    KarinGemenskap skrev 2010-11-06 00:29:55 följande:
    Djur är inte värda något och därför äter man dem.
     Say What???????????????

    Oroar mig mer för din inställning än för din sons!
Svar på tråden Min son är satanist!!!