• KarinGemenskap

Min son är satanist!!!

Hej alla föräldrar! Jag har i ungefär ett år tittat runt här på forumen, men inte registrerat mig förrän just nyss.

Min äldste son (15 år) har under senaste tiden förändrats. Han har färgat håret svart och börjat måla på armarna, sminka sig och klipper sönder sina byxor. 

Jag har pratat med honom om det och han säger att det bara är en stil, men jag har hittat lappar i hans rum där det står "666 satan is my god" och dylikt.

Jag har nu även beslagtagit hans dator efter att jag hörde en jätte hemsk låt på högsta volym skräna från hans rum.

Nedan kopierar jag in låten som var öppen på you tube när jag tog datorn.

" target="_blank">

Vad skall jag ta mig till? Är detta bara en fas? Jag kommer själv ihåg att mina vänner hade spikat hår, men det kan inte mäta sig
    med det här. 
  • Svar på tråden Min son är satanist!!!
  • tim 503

alltid kul med trångsynhet så här lagom till jul, speciellt i gudlösa skandinavien.
    din son är en liten kärring som trugar efter uppmärksamhet, varför tror du annars att han klär ut sej till en ghotar/emo-nolla. tror det kan vara en reaktion på att hans morsa är en förlegad fossil som inte riktigt vaknade ur sitt slumer från moralpanikens 80-tal.
    dessutom är den där låten (morhaslasck) som du tyckte var så satans hemsk att du var tvungen o leka syrien med han o tog hans dator... som om det skulle lösa alla din problem??!! dessutom är pig destroyer mycket hårdare och inte minst... mycket MYCKET bättre  (
    ">

). tänker även påminna att det råder religionsfrihet i det här landet (vilket ger dej friheten att vara en komplett idiot och kan yla åt månen så mycket du vill) det gäller inte bara de kristna, judar o muslemister utan även satanism, hinduism och asatro. så varsågod o fortsätt att förtrycka din son för hans religion, du gör ju dig bara skyldig till ett fläskigt fängelse-straff

• Inpius

Han tycks inte vara satanist, utan snarare luciferianist eller omvänd kristen. Annars skulle han inte snacka om djävulen... Eller behöver han kanske uppmärksamhet? Prata med honom!

Hail Satan!
  • Inpius

Nästan så jag blir lite ledsen över att tråden är så gammal. Det var en hel del intressanta personer här.

Hail Satan!
  • eliashakanssson
    KarinGemenskap skrev 2010-11-06 00:21:19 följande:

Hej alla föräldrar! Jag har i ungefär ett år tittat runt här på forumen, men inte registrerat mig förrän just nyss.

Min äldste son (15 år) har under senaste tiden förändrats. Han har färgat håret svart och börjat måla på armarna, sminka sig och klipper sönder sina byxor. 

Jag har pratat med honom om det och han säger att det bara är en stil, men jag har hittat lappar i hans rum där det står "666 satan is my god" och dylikt.

Jag har nu även beslagtagit hans dator efter att jag hörde en jätte hemsk låt på högsta volym skräna från hans rum.

Nedan kopierar jag in låten som var öppen på you tube när jag tog datorn.

" target="_blank">

Vad skall jag ta mig till? Är detta bara en fas? Jag kommer själv ihåg att mina vänner hade spikat hår, men det kan inte mäta sig
    med det här. 
    Låt honom vara det då, Redan i 10 års åldern är man mogen nog att bestämma vilken stil man vill ha. 
  • godisslukaren20

tror mer på att din syn på djur är mer allvarligare än din sons,

en normal människa känner empati och de hade inte inte gått omkring och dödat djur med nöje vilket du verkar ha intresse för så jag tycker du ska ta och söka hjälp istället för att sitta och gnälla på vad din son lyssnar,

• CarolinW

Jag har inte läst tråden men vid 15-års ålder går man väl igenom det mesta?
    Min stackars far fick ensam stå ut med att hans lilla duktiga flicka blev hårdrockare-svartrockare-punkrockare-glam rockare och allt där emellan tills jag blev 19 år och flyttade hemifrån, satanism var det många i min umgängeskrets som "sysslade" med. Musiken är som den är och jag är än idag hårdrockare även om jag inte visar det utåt medans min son på sju år tycker om att lyssna death metal.

Så länge han inte gör något kriminellt hade jag inte oroat mig. Hade lika gärna kunnat vara wicca eller något annat. Ta det lugnt och prata med honom om detta och varför han har blivit satanist så kanske du får förståelse...

• HinkHink

På sätt och vis förstår jag din son. Alla religösa fantasipropaganda jag får höra av troende gör mig galen också.

Svar på tråden Min son är satanist!!!