• KarinGemenskap

Min son är satanist!!!

Hej alla föräldrar! Jag har i ungefär ett år tittat runt här på forumen, men inte registrerat mig förrän just nyss.

Min äldste son (15 år) har under senaste tiden förändrats. Han har färgat håret svart och börjat måla på armarna, sminka sig och klipper sönder sina byxor. 

Jag har pratat med honom om det och han säger att det bara är en stil, men jag har hittat lappar i hans rum där det står "666 satan is my god" och dylikt.

Jag har nu även beslagtagit hans dator efter att jag hörde en jätte hemsk låt på högsta volym skräna från hans rum.

Nedan kopierar jag in låten som var öppen på you tube när jag tog datorn.

" target="_blank">

Vad skall jag ta mig till? Är detta bara en fas? Jag kommer själv ihåg att mina vänner hade spikat hår, men det kan inte mäta sig
    med det här. 
  • Svar på tråden Min son är satanist!!!
  • Kimona
    KarinGemenskap skrev 2010-11-06 00:29:55 följande:
    Skojar du med mig!

Djur är inte värda något och därför äter man dem. Han kanske är psykopat  men inte dum
    Jag tror att det är du som behöver hjälp, inte din son.
    För det första: att en person skadar djur är första varningen att det kan gå längre.
    För det andra: om du anser att djur inte är värda något och har lärt din son detta är jag inte ett dugg förvånad om han verkligen blir psykopat.
    För det tredje: Jag hoppas att tråden är ett skämt, annars bör du spärras in
  • EGON M K L
    delifi2 skrev 2010-11-06 00:27:35 följande:
    om han börjar döda djur för nöjes skull ska du nog se upp.
    man slaktar djur för att äta inte för nöjes skull (förutom vissa då)

att börja döda bara för dödandes skull är inte bra, det är börja på psykopatdrag, de flesta psykopater började med att döda djur bara för att döda. DU måste se skillanden mellan att döda och att slakta om du förstår vad jag menar
    Inte för att vara den som är den, men en satanist får inte döda djur för nöjes skull. Djur får endast dödas för att äta, och inte för att roa sig.

satanismen är faktiskt inte som i filmer Finns många olika sätt att tolka på, och nötter som kallar sig satanister finns det gott om precis som det finns galningar i alla religioner.
    Ibland tolkas det väldigt fel dock, en trasig själ i Sthlm som bevisar det och en annan i wako usa för nån år sedan. 
  • Weyoun
    EGON M K L skrev 2010-12-15 03:47:18 följande:
    Inte för att vara den som är den, men en satanist får inte döda djur för nöjes skull. Djur får endast dödas för att äta, och inte för att roa sig.

satanismen är faktiskt inte som i filmer Finns många olika sätt att tolka på, och nötter som kallar sig satanister finns det gott om precis som det finns galningar i alla religioner.
    Ibland tolkas det väldigt fel dock, en trasig själ i Sthlm som bevisar det och en annan i wako usa för nån år sedan. 
  • Weyoun
    Kimona skrev 2010-12-15 03:39:49 följande:
    Jag tror att det är du som behöver hjälp, inte din son.
    För det första: att en person skadar djur är första varningen att det kan gå längre.
    För det andra: om du anser att djur inte är värda något och har lärt din son detta är jag inte ett dugg förvånad om han verkligen blir psykopat.
    För det tredje: Jag hoppas att tråden är ett skämt, annars bör du spärras in
  • EGON M K L

Som sagt, satanismen är inte helt fel Allt efter hur man tolkar den och läser på.

"Satanismen (den egoistiska) har 11 budord och de lyder

Visa aldrig åsikt eller ge råd om du inte är ombed.

dela inte med dig av dina problem, såvida di inte är säker på att de vill höra dem.

när du befinner dig i någon annans lya, visa personen respekt, eller var inte där alls.

om en gäst i din lya irriterar dig, behandla honom grymt och utan nåd.

gör inga sexuella närmanden, om du inte har fått klara parnings signaler.

ta inte det som inte tillhör dig, såvida det inte är en börda för personen, och han bönar och ber om undsättning.

Erkänn kraften hos magin om du har använt den framgångs rikt för att uppfylla dina önskningar. Om du förnekar kraften hos magin, efter du kallat den med framgång, kommer du att förlora allt du erhållit.

klaga aldrig över nått som du inte behöver underlåta dig till.

skada inte små barn.

mörda inte icke-mänskliga djur. Såvida de inte attackerar, eller om du behöver dem för mat.

vid gående i öppet territorium, stör ingen. Om någon stör dig, be honom att sluta. Gör han inte det, krossa honom."

• Weyoun

Hahaha!! Den här tråden ger mig nostalgiska minnen av 80-talet.

Min mormor trodde att jag hade svarta ljus på rummet för att jag var satanist, och min moster kallade mig djävulsdyrkare för att jag lyssnade på Europe! Min mamma slängde alla mina svarta kläder och mina söta små kedjor...Hahahaha! Jag var 11 år då.  Jag är nu vuxen med 2 barn och lyssnar fortfarande på metal (i alla former) samt Älskar svart... Suck!

• EGON M K L
    Weyoun skrev 2010-12-15 03:52:34 följande:
    Hahaha!! Den här tråden ger mig nostalgiska minnen av 80-talet.

Min mormor trodde att jag hade svarta ljus på rummet för att jag var satanist, och min moster kallade mig djävulsdyrkare för att jag lyssnade på Europe! Min mamma slängde alla mina svarta kläder och mina söta små kedjor...Hahahaha! Jag var 11 år då.  Jag är nu vuxen med 2 barn och lyssnar fortfarande på metal (i alla former) samt Älskar svart... Suck!
    Jag lyssnar/lyssnade på techno/trance, rap, ragga, reggey, typ det mesta utom just "grov" metal Klädde mig lite skate-hip hop, och ser väl ut som vilken normal man/pågadrul nu för tiden. Men har varit satanist sen tidiga tonår.

Läste på om det under konfirmationen och blev fast hehe.

Ritade inte en massa upp o nervända kors eller 666 överallt utan glada roliga saker, sminkade inte mig heller svart för den delen
  • Weyoun
    EGON M K L skrev 2010-12-15 03:59:10 följande:
    Jag lyssnar/lyssnade på techno/trance, rap, ragga, reggey, typ det mesta utom just "grov" metal Klädde mig lite skate-hip hop, och ser väl ut som vilken normal man/pågadrul nu för tiden. Men har varit satanist sen tidiga tonår.

Läste på om det under konfirmationen och blev fast hehe.

Ritade inte en massa upp o nervända kors eller 666 överallt utan glada roliga saker, sminkade inte mig heller svart för den delen
    Jag sympatiserar mycket med LaVey-satanismen.... Tycker den är väldigt logisk. Jag kallar mig inte satanist, men The Satanic Bible har väldigt många bra poänger.

Hahaha jo man behöver inte ha trasiga kläder, lyssna på metal och gilla svart för att vara Satanist.
  • EGON M K L
    Weyoun skrev 2010-12-15 04:03:09 följande:
    Jag sympatiserar mycket med LaVey-satanismen.... Tycker den är väldigt logisk. Jag kallar mig inte satanist, men The Satanic Bible har väldigt många bra poänger.

Hahaha jo man behöver inte ha trasiga kläder, lyssna på metal och gilla svart för att vara Satanist.
    Jupp jupp, fin bok det där Men nu ska jag dra på min cape med huva, dra ut och offra lite getter och oskulder innan jag lämnar barnen på dagis ;-P
  • Weyoun
    EGON M K L skrev 2010-12-15 04:05:57 följande:
    Jupp jupp, fin bok det där Men nu ska jag dra på min cape med huva, dra ut och offra lite getter och oskulder innan jag lämnar barnen på dagis ;-P
    Hahahahaha! Like!
Svar på tråden Min son är satanist!!!