• KarinGemenskap

Min son är satanist!!!

Hej alla föräldrar! Jag har i ungefär ett år tittat runt här på forumen, men inte registrerat mig förrän just nyss.

Min äldste son (15 år) har under senaste tiden förändrats. Han har färgat håret svart och börjat måla på armarna, sminka sig och klipper sönder sina byxor. 

Jag har pratat med honom om det och han säger att det bara är en stil, men jag har hittat lappar i hans rum där det står "666 satan is my god" och dylikt.

Jag har nu även beslagtagit hans dator efter att jag hörde en jätte hemsk låt på högsta volym skräna från hans rum.

Nedan kopierar jag in låten som var öppen på you tube när jag tog datorn.

" target="_blank">

Vad skall jag ta mig till? Är detta bara en fas? Jag kommer själv ihåg att mina vänner hade spikat hår, men det kan inte mäta sig
    med det här. 
  • Svar på tråden Min son är satanist!!!
  • vittra
    Lavish skrev 2010-11-06 16:23:35 följande:
    hahah ok efter att ha kollat youtube klippet så tror jag att antingen är TS ett troll eller så måste hon vara den mest humorbefriade morsan någonsin.
  • Lilium

Det var nog den roligaste låt jag hört på länge. Låtskrivaren borde få någon form av pris.

• Onkel Panter
    Lilium skrev 2010-12-11 14:32:21 följande:
    Det var nog den roligaste låt jag hört på länge. Låtskrivaren borde få någon form av pris.
    Jag skulle vilja göra en opera-version av den.

"Jag vill dööööödaaaaa! Jä-he-he-tte måååångaaaaa!" 
  • Obsidiana
    Onkel Panter skrev 2010-12-11 21:00:54 följande:
    Jag skulle vilja göra en opera-version av den.

"Jag vill dööööödaaaaa! Jä-he-he-tte måååångaaaaa!" 
    +1
    Den skulle nog bli mycket uppskattad. Är också ett passande tema för Opera. De kan ju vara rätt mörka.
  • Weyoun
    Gordnid skrev 2010-11-08 17:09:00 följande:
    Min man är 34 år och lyssnar på black metal.. Innebär det att han inte funnit sig själv ännu?=)
    Hahaha, och jag är en snart 37-årig, gift, 2-barnsmamma som gillar Black Metal Och jag är inte satanist  heller!
  • EGON M K L

Satanist? Usch och fy, har inte dom kåpor i garderoben och massa lamm på altaret? 

Musiken sög för övrigt, nog inte satanist utan bara identitets kris. 

• Weyoun

Förresten tycker jag att en del verkar tycka att satanism och djävulsdyrkan är samma sak.

Fel!

• Kimona

Att vara satanist är inte att vara djävulsdyrkare. Jag hade själv 666 överallt, på kläder, skor, accessoarer och lyssnade på olika metal genrer.
    Jag tror inte på Gud, alltså tror jag inte heller att Satan finns. Djävulen, Lucifer, Satan, ja, vad du än vill kalla honom kommer alltid stå för "det mörkare" som rocken alltid varit.

Tänk förr när man ansåg att Elvis var det hemskaste inom musiken.

Förresten den där låten var den sämsta skit jag hört och är antagligen bara något de kör med i hans ålder.

Svar på tråden Min son är satanist!!!