• Tummelisa

Din sambo önskar sig Eddie Meduza CD-skiva i julklapp - köper du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din sambo önskar sig Eddie Meduza CD-skiva i julklapp - köper du?
  • dessan59

nu har min man och jag inte så olika musiksmak,men inte fan skulle han lyssna på sådan skitmusik! och vi lyssnar på P1. alternativ 106,7 rockklassiker....för musikens skull

• Egomamma

Vilken otroligt fjantig fråga, varför ska man INTE kunna köpa en skiva av Eddie Meduza? Kom tillbaka när han önskar sig Onkel Kånkel. DET skulle jag kanske inte köpa. Men det vet väl de flesta inte ens vad det är, kanske. och tro mig det är inget att veta heller. Könsrock. Kuk och fitta och knulla och annat. Fast det skulle vara intressant att se minen på den som fick en sån skiva på julafton och ville provlyssna på mormors stereo, som råkar var rätt högt inställd, hahahaha...

Nåja. Tycker att man är lite överkänslig om man inte kan lyssna på Eddie Meduza. Min sexåring har älskat honom sedan han var knappt ett år gammal, och gör så än idag. Och jag skiter i om det inte är P K att låta honom lyssna på det.

Jag återkommer inte i tråden mer, så har ni invändningar får ni gå in på min blogg och skriva en kommentar i stället. Den är apsnygg och rolig dessutom!

• Jasmine Angelina

Underbara Eddie Meduza både jag och gubben lyssnar dagligen på en och annan låt, och nu till jul är det inte bara Eddies musik som åker fram utan också Bordellmammans julvisor.

BF 2011-06-06
  • Serla

Nu skulle min man aldrig önska sig en sådan skiva, men om det nu mot förmodan skulle vara så, så skulle han få den. Sedan kanske han inte hade behövt lyssna på en så att barn hör.

• okej

Jag skulle nog börja undra om min vh sambo önskade sig den. Inte alls hans musiksmak. Jag skulle inte köpa den till honom

• Trolltoka

Klart som korvspad att han skulle få det! Fast nu faller det ju sig så att vi lyssnar sällan på CD-skivor utan streamar över nätet  

trolltoka.blogg.se *~*Novah 28+1 13/3-07♥Hugo 40+6 29/1-10*~*
  • Motljus

Man behöver inte få allt man önskar sig.

• Agent Fluff

Klart att han skulle få skivan! Annars hade han väl köpt den själv förr eller senare ändå om han nu så gärna ville ha den. Vad är det för jävla larv att bestämma vad partnern får lyssna på för musik?

Svar på tråden Din sambo önskar sig Eddie Meduza CD-skiva i julklapp - köper du?