-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Din sambo önskar sig Eddie Meduza CD-skiva i julklapp - köper du?
-
Nej jag skulle inte köpa den.
Vill han ha sånt skit får han betala och köpa den själv. -
Man behöver inte bidra till samlingen med dålig musik. Vill han ha dålig musik får han köpa det själv. Eller du kanske brukar köpa fula saker till dina vänner också?Agent Fluff skrev 2010-11-07 19:42:17 följande:Klart att han skulle få skivan! Annars hade han väl köpt den själv förr eller senare ändå om han nu så gärna ville ha den. Vad är det för jävla larv att bestämma vad partnern får lyssna på för musik?
-
Jag skulle inte köpa den men det har inget med kvinnoförnedring att göra, bara att det är kasst. Ska han ha dålig musik får han köpa den själv!
-
Syftade mer på alternativet "Aldrig, grova kvinnoförnedrande texter ska inte spelas i vårt hus"Motljus skrev 2010-11-07 19:47:16 följande:Man behöver inte bidra till samlingen med dålig musik. Vill han ha dålig musik får han köpa det själv. Eller du kanske brukar köpa fula saker till dina vänner också?
Varför skulle jag köpa fula grejer till mina vänner? Vad har det med saken att göra?! -
Eddie är ju jätte bra, eller ja va =(
-
Jag hade köpt en ny sambo.
-
Ja jag skulle köpa den, efter att någon plockat upp mig från golvet ;)
I den här familjen är det väl snarare jag som lyssnar på Eddie, även om det sker rätt sällan. Han har ju gjort en väldig massa låtar och det finns en hel del som är mer städade och bara roliga, samt en del av rockabillytyp där han även sjunger på engelska. Jag kan garantera att de flesta som säger att EM är hemsk inte skulle ha en aning om vad de lyssnade på om man satte på en sådan skiva.
Så allt är inte könsord och äckel och Börje... Onkel KÅnkel däremot kommer inte över tröskeln här. Inte Vrävarna heller. -
Hahaha, ja det skulle han kunna få i julklapp. Jag är uppväxt med Eddie Meduza, lyssnade på det redan vid 8-9 år... herregud, vart var mamma och pappa när jag och min bästis sjöng "dunder och snus, och lurviga luder"?! (Trodde luder var håriga ben)
Det är dock inget fel på mig idag, kan lyssna på det fortfarande ibland... mest för att det är småkul. Men då blir det de mer seriösa låtarna.
-
jag är oxå uppvuxen med Eddie Meduza.. o jag är en fullt fungernade kvinna , men man, barn, jobb , volvo o vovveTigrino skrev 2010-11-07 20:11:24 följande:Hahaha, ja det skulle han kunna få i julklapp. Jag är uppväxt med Eddie Meduza, lyssnade på det redan vid 8-9 årjag ... herregud, vart var mamma och pappa när jag och min bästis sjöng "dunder och snus, och lurviga luder"?! (Trodde luder var håriga ben)
Det är dock inget fel på mig idag, kan lyssna på det fortfarande ibland... mest för att det är småkul. Men då blir det de mer seriösa låtarna. -
Haha, ja det är samma här... fast vi har katt ;)Hanniz84 skrev 2010-11-07 20:12:56 följande:jag är oxå uppvuxen med Eddie Meduza.. o jag är en fullt fungernade kvinna , men man, barn, jobb , volvo o vovve