• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • puss
    mosterYster skrev 2010-12-15 15:42:02 följande:
    Ja eller hur. Hennes ögonbryn har den där typiska gravidformen, det ser ju vem som helst!
    du kanske inte är medveten om att en graviditet påverkar hela kroppen, inte bara magen.
    så, ja, det syns på fler sätt än bara på magen.
    up yours
  • mosterYster
    Jennie med ie skrev 2010-12-15 15:18:51 följande:
    Vet du, jag tror snarare hon blivit förvånad om det INTE spekulerats...
    Stackars Victoria. Även om hon väntade sig detta så tycker jag synd om henne. Låt säga att hon hoppas på ett plus och det inte kommer något, då måste hon tycka att det är skitjobbigt att alla kommenterar magen så fort hon druckit två glas vatten. Att döma av hur barnlösa kvinnor på fl beter sig (ibland) så borde hon vara på väg till hispan vid det här laget.
  • mosterYster
    puss skrev 2010-12-15 15:43:51 följande:
    du kanske inte är medveten om att en graviditet påverkar hela kroppen, inte bara magen.
    så, ja, det syns på fler sätt än bara på magen.
    Men snälla nån, Victoria ser ut precis som innan. Min mamma väntade mig i 7 månaden och folk såg inte att hon var gravid (smal var hon dessutom).

Kan hända hon är gravid, men det är inget du kan bedöma.
  • puss
    mosterYster skrev 2010-12-15 15:45:56 följande:
    Men snälla nån, Victoria ser ut precis som innan. Min mamma väntade mig i 7 månaden och folk såg inte att hon var gravid (smal var hon dessutom).

Kan hända hon är gravid, men det är inget du kan bedöma.
    din mammas umgänge vet jag inget om. men visst kan man se om nån är gravid.
    eller påstår du att det är helt omöjligt för precis alla människor på hela jorden att se sånt? du behöver inte svara, faktiskt.
    up yours
  • mosterYster
    puss skrev 2010-12-15 15:47:28 följande:
    eller påstår du att det är helt omöjligt för precis alla människor på hela jorden att se sånt? du behöver inte svara, faktiskt.
    Jag vet att en del kvinnor svullnar upp mycket och jag är även medveten om att det syns olika mycket på olika kvinnor. Men just i Victorias fall tycker jag inte att hon ser "svullen" ut.
  • puss
    mosterYster skrev 2010-12-15 15:49:09 följande:
    Jag vet att en del kvinnor svullnar upp mycket och jag är även medveten om att det syns olika mycket på olika kvinnor. Men just i Victorias fall tycker jag inte att hon ser "svullen" ut.
    nähä, ok.
    up yours
  • mosterYster
    puss skrev 2010-12-15 15:47:28 följande:
    Det kanske inte var något bra svar på din fråga, förlåt.

Jag påstår väl varken mer eller mindre än att finns det inget att se så kan ingen se något. Sen är det klart att vissa (särskilt kvinnor) är väl mer benägna att känna igen typiska gravid-teceken. Men som sagt, finns där inga sådana så kan ju inte heller dessa kvinnor se "sånt".
  • Jennie med ie
    mosterYster skrev 2010-12-15 15:44:51 följande:
    Stackars Victoria. Även om hon väntade sig detta så tycker jag synd om henne. Låt säga att hon hoppas på ett plus och det inte kommer något, då måste hon tycka att det är skitjobbigt att alla kommenterar magen så fort hon druckit två glas vatten. Att döma av hur barnlösa kvinnor på fl beter sig (ibland) så borde hon vara på väg till hispan vid det här laget.
    Kungafamiljens medlemmar får stå ut med mycket som vi vanliga svenssons hade blivit helhispiga av hela bunten. Det gäller liksom inte bara gravidspekulationer utan i princip allting... Men de är vana, de har folk runtom sig som hjälper dem hantera det, de behöver heller inte se precis allt som skrivs och höra allt som sägs. Visst är de människor de också och nånstanns går väl gränsen, men det kan liksom inte överföras direkt på oss vanliga dödliga.
  • mosterYster
    Jennie med ie skrev 2010-12-15 15:52:35 följande:
    Kungafamiljens medlemmar får stå ut med mycket som vi vanliga svenssons hade blivit helhispiga av hela bunten. Det gäller liksom inte bara gravidspekulationer utan i princip allting... Men de är vana, de har folk runtom sig som hjälper dem hantera det, de behöver heller inte se precis allt som skrivs och höra allt som sägs. Visst är de människor de också och nånstanns går väl gränsen, men det kan liksom inte överföras direkt på oss vanliga dödliga.
    Det är klart du har rätt. Men Victorias ätstörningar visade ju att den gränsen inte är så långt borta som folk verkar ta för givet. Och det var ingen som hindrade henne från att falla den gången, det var när det redan var för sent som hon fick hjälp att ta sig upp igen.
  • Jennie med ie
    mosterYster skrev 2010-12-15 15:55:25 följande:
    Det är klart du har rätt. Men Victorias ätstörningar visade ju att den gränsen inte är så långt borta som folk verkar ta för givet. Och det var ingen som hindrade henne från att falla den gången, det var när det redan var för sent som hon fick hjälp att ta sig upp igen.
    Ibland går det inte att hindra fallen, hur kunglig man än är. Det visar väl snarare just att de är mänskliga de också... Men som sagt, att det spekukleras kring hurvida hon är gravid eller ej ser nog alla i den situationen som fullt väntat och naturligt.
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!