• puss

Kronprinsessan GRAVID!!!

va roligt, grattis!!

tror ni att hon blir (är?) medlem på fl nu?

jag tror att det blir en pojke.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!
  • Kokomo
    puss skrev 2010-12-15 09:24:08 följande:
    fast man ser på henne ju. inte bara magen. hon ser ju gravid ut hela hon.
    På vilket sätt syns det om vi bortser från den eventuellt lätt putande magen?
  • Analoga
    Jennie med ie skrev 2010-12-15 15:18:51 följande:
    Vet du, jag tror snarare hon blivit förvånad om det INTE spekulerats...
    Jo men hur roligt är det att tex läsa att man ser "inbäddad ut i ansiktet" ?
  • mosterYster
    Kokomo skrev 2010-12-15 16:50:00 följande:
    På vilket sätt syns det om vi bortser från den eventuellt lätt putande magen?
    Som inte ens putar, min mage är fan konkav och den skuklle "puta" om jag hade en klänning med massa
     veck under bysten!
  • Kokomo
    mosterYster skrev 2010-12-15 17:21:16 följande:
    Som inte ens putar, min mage är fan konkav och den skuklle "puta" om jag hade en klänning med massa
     veck under bysten!
    Precis. Jag tycker också det ser ut som om snittet är sådant. Dessutom kan det ju puta utan att man är gravid. Jag är smal och har ändå världens putmage dagen lång och jag är ytterst ogravid.
  • Millan83

Men varför får vi inte spekulera för??

Det finns vissa tecken som vissa tolkar som att en graviditet är på g. So what? Om man inte gillar skvaller kan man ju låta bli att läsa här!

Jag hoppas hoppas att hon är gravid, för deras skull eftersom jag vet (läs:läst!) att de vill ha barn! Jag ser inte detta som illvilligt skvaller utan snarare människor som håller tummarna för dem!

Men det kanske jag är ensam om!

Delad glädje är skvaller? 

• mosterYster
    Millan83 skrev 2010-12-15 17:36:52 följande:
    Men varför får vi inte spekulera för??

Det finns vissa tecken som vissa tolkar som att en graviditet är på g. So what? Om man inte gillar skvaller kan man ju låta bli att läsa här!

Jag hoppas hoppas att hon är gravid, för deras skull eftersom jag vet (läs:läst!) att de vill ha barn! Jag ser inte detta som illvilligt skvaller utan snarare människor som håller tummarna för dem!

Men det kanske jag är ensam om!

Delad glädje är skvaller? 
    "Hoppas hon är gravid (om det är vad de vill!" är att hålla tummarna.

"Hon ser  rund och svullen ut" är bara kränkande, gravid eller ej.
  • puss
    mosterYster skrev 2010-12-15 18:02:48 följande:
    "Hoppas hon är gravid (om det är vad de vill!" är att hålla tummarna.

"Hon ser  rund och svullen ut" är bara kränkande, gravid eller ej.
    inte ett dugg kränkande.
    hur ser men ut om man ÄR rund och svullen?, jo, man ser rund och svullen ut. trist att du lägger en så dum värdering i det.
    up yours
  • Jennie med ie
    Analoga skrev 2010-12-15 17:06:33 följande:
    Jo men hur roligt är det att tex läsa att man ser "inbäddad ut i ansiktet" ?
    Vet inte. Antar att man inte läser den typen av skrifter för att ha roligt...
  • Analoga
    Jennie med ie skrev 2010-12-15 18:10:03 följande:
    Vet inte. Antar att man inte läser den typen av skrifter för att ha roligt...
    Jag skulle då ta illa vid mig om jag vore i hennes kläder och INTE vore gravid...
  • mosterYster
    puss skrev 2010-12-15 18:07:50 följande:
    inte ett dugg kränkande.
    hur ser men ut om man ÄR rund och svullen?, jo, man ser rund och svullen ut. trist att du lägger en så dum värdering i det.
    Men det är väl skitjobbigt att vara rund och svullen och inte känner man sig då särskilt snygg heller. Om någon kommenterade mig med orden "hon ser rund och svullen ut, inbäddad i ansiktet liksom" så skulle jag INTE bli glad. Skulle du?
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!