• fipa2

blubbar i ansiktet, varför kallas de för vårtor?

alltså såndärna stora blubbar eller hudgrejer som lite ser ut som överdrivet stora födelsemärken, såna som står ut. varför kallas det för vårta? en vårta är ju nåt helt annat.

efter att under mina 21 levnadsår ofta sett på nyheterna har jag kommit fram til att ryska kvinnor nästan alltid har såna. betydligt oftare än andra människor iallafall. vad beror det på?

• Svar på tråden blubbar i ansiktet, varför kallas de för vårtor?
  • Lamilla

Har sett varre saker. "The Devil's nest" ar en ffilm jag rekommenderar om ni vill ha motivation till att ga ner i vikt

• fipa2

är inte folket fint? några fina finns det iallafall på fl.. lamnilla t.ex

• sheeba

Hm, märkt nu att man kan tolka min mening lite hur man vill,haha. Var ju inte meningen.

JKag menar alltså att leverfläckarna är äckliga inte folket

• Henrik28

Shebba: Aha! Hehe.

Det finns ju alltid folk som bara vill missförstå och förvränga allt.

Jag är INTE en av dem.

Däremot är jag en hatare av särskrivning.

Dagens ungdom och även övre tonåren, är bizarrt dåliga på både meningsbyggnad och stavning. Att sär skriva till hör ju tydligen var dagen för dagens ung dom.

• sheeba

Ja jag är en av dem
    Har jätte svårt med skrivningen och annat fast jag fick hjälp i skolan.
    Inte det roligaste men vad gör man?

• Henrik28

sheeba:
    Det var absolut inte riktat mot dig. En del HAR svårt för det och så har det alltid varit.

Jag syftar på slapphet och att inte ha viljan att lära.

Fjortissyndrom.

Fast om 15 år kommer våran svenska vara ett minne blott.

Tjabba, len, o andra influenser komma säkert vara inskrivna i ordlistan.

• sheeba

Jag förstod att det inte var riktagt till mig men kände för att skriva det
    Ja det är synd att man tar till en sådan slang. Ofta har jag svårt att läsa när det står så också, så det är ju lätt hänt man läser lite fel i bland

Men det värsta jag vet som är värre än skrivningen det är när en människa som är helsvensk bryter. har ahft många kompisar som gjort det, fattar inte meningen med det.

Sorry fipa att det blev lite ot i din tråd

• Gabish

Har du kollat än Fipa? Det börjar dra ihop sig nu..snart reser du ju Om Mexico är ett vårtrikt land så har du ju förberett dig genom att kolla på bilderna

• fipa2

ja vafan... mår redan REJÄLT illa efter att jag såg amy diamond på tv...

• Gabish

Nu har du bara 4 dagar på dig att kolla Fipa!!

• Lamilla

ta med en liten "amigo" till mig fipa..Behover nagon som kan stada, diska, laga enchilladas och massera min rygg

• fipa2

ja jag kan hitta dig en liten mexikan att sköta allt hushållsarbete bara du skaffar henne/honom ett greencard

Svar på tråden blubbar i ansiktet, varför kallas de för vårtor?