Kramiiis vänner
mammiz: haha kan se det framför mig annars. vi kan nog inte ha gran med vår buskatt, han skulle nog försöka klättra upp till toppen.
kram söta vännen!
mammiz: haha kan se det framför mig annars. vi kan nog inte ha gran med vår buskatt, han skulle nog försöka klättra upp till toppen.
kram söta vännen!
imorgon ska jag till en helt ny gyn.... *ångest* orkar inte ta upp allting igen och försöka få henne att ta prover och skriva ut kortison och fragmin inför nästa ÄD, men det är lixom min sista chans här i sverige känns det som....
Hej!!!
Rolig tråd!
Kram till Lramiis
mammiz: hihi buskisse kan vara både väldigt roligt, men ibland lite jobbigt oxå.
Morries hoppar gärna upp i träden när han får vara ute, men hur man ska ta sig ner igen har han inte ritkigt fattat tror jag.
ja jag ska försöka samla kraft till imorgon, jag har mest gått och blundat för det där besöket.... uj vill verkligen inte in i träsket igen. men men man måste väl.
vädur och mulis: tack sötnosar!
miism: jupp jag har en lista med prover som jag ska be dem ta, den får jag inte glömma.... sen bara komma ihåg fragmin och kortíson på det. Och det är ju en HELT privat läkare så de borde ju vilja hjälpa till, jag betalar ju lixom för alles, inte subventionerat här inte.
pluggis: tack söt!
miism: men annars passar väl rudolf med röda mulen in rätt bra i luciafirande??
Klart du ska med, hoppas det blir fint!
och du snart får det vara dags för er att komma HEM, jag saknar dig