• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Kramelikram på er

Hagelin Jupps tisdag imorrn en himla bra dag puss!!

Vädur: Kraaaaam söt! Har haft en rätt bra helg är så skönt med bråkfria helger!!!
    Hur har ni det i nya huset?!

Sitter på af och väntar på att träffa min handläggare väldigt spännande! Och sen har söta turbon bjudit hem mig på fika. Mums

Återkommer senare

Love u sötnosar!

• Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-21 10:55:46 följande:
    Kramelikram på er

Hagelin Jupps tisdag imorrn en himla bra dag puss!!

Vädur: Kraaaaam söt! Har haft en rätt bra helg är så skönt med bråkfria helger!!!
    Hur har ni det i nya huset?!

Sitter på af och väntar på att träffa min handläggare väldigt spännande! Och sen har söta turbon bjudit hem mig på fika. Mums

Återkommer senare

Love u sötnosar!
    Skönt att helgen varit bra Jodå vi börjar komma i ordning! De börjar nog denna vecka eller nästa med garaget och sen är det bara en trädgård som ska göras..... men det är spännande.....
    Hoppas träffen med handläggaren gick bra Hälsa Turbo puss
    ♥♥♥
  • hoppas77

Puss o kram fina Kramiis o ni andra med så klart! Hemma hos päronen o har det gott . Önskar en skön vecka!

• Vädur 78

Kramiiis vart håller du hus??? Är det lååååångfika hos Turbo KRAM KRAM

♥♥♥
  • kramiiis

Vädur: hihi nä inte fika tills nu även om det hade varit mys. Har pysslat med lite eldragningar och annat.
    Härligt att ni kommer iordning blir kul att fixa trädgård sen

Öhm min handläggare var inte där! Sen kom en annan när jag frågat om en annan. Och han var ju en nöt. Handlingsplanen är att jag återkommer om fyra veckor. Öhh Jaja

Hoppas: myys! När kommer du hem igen?! Saknar dig

Mammiz: stor kram söt!!

• Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-03-21 20:37:47 följande:
    Vädur: hihi nä inte fika tills nu även om det hade varit mys. Har pysslat med lite eldragningar och annat.
    Härligt att ni kommer iordning blir kul att fixa trädgård sen

Öhm min handläggare var inte där! Sen kom en annan när jag frågat om en annan. Och han var ju en nöt. Handlingsplanen är att jag återkommer om fyra veckor. Öhh Jaja

Hoppas: myys! När kommer du hem igen?! Saknar dig

Mammiz: stor kram söt!!r
    Där är du ju sötnos
    Vad du är duktig
    Ja det är skönt att komma i ordning men mycket jobb kvar utanför.... men det ska bli kul att planera trädgård.
    Men var höll din handledare hus??

KRAM KRAM
    ♥♥♥
  • Mirakelbarn

Tittar in o kramas lite på morgonkvisten innan allvaret på jobbet börjar Ha en underbar dag!! Puss

Svar på tråden Kramiiis vänner