Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
lilla jj
hagelin: tack själv sötaste
myyyyys! skönt att du kom hem tillslut
sjukt vilka köer
jag lixom förtränger att du ska flytta snart
kommer sakna dig enormt mycket!
kramas lite
![]()
Tackar allra ödmjukast för alla tummar,tår och tassar!
Så långt har det funkat.
Kram!
pimpis: då fortsätter jag och kissen hålla tummar och tassar
kram kram kram kram ![]()
Kram kram kram kram
![]()
Pratade nyss med personalansvarige på ena jobbet jag sökt och ska komma på en andra intervju troligtvis på mån el tis. Gulf. Hoppet finns alltså kvar....
Har även Sökt ett till jobb, spännande att se hur det går där. Är ju kul när man iaf kommer till intervju
höjer självförtroendet.
Annars sitter jag och försöker göra en presentation men är så svårt då de både ska va riktat till helt okunniga, såna som kan grunderna och experterna. Hmm. Ska väl lyckas få ihop det på ngt sätt.
Hihi! Du kommer att få ihop den där presentationen så galant att t o m Flixen kommer att förstå den
Blev det någon kullerbytta
Fniss!!! Håller tummarna för det andra jobbet också
Ja, idag när vi åkte från pappa var det inte alls lika galet med köerna, tack och lov
Vi fick med oss husvagnen hem och hade tur och blev inte stoppade av några nitiska poliser då det är körförbud på den
Så nu kan jag börja städa den lite då och då... Glömde dock mobilen i bilen och både maken och jag är alldeles för lata för att gå ut och hämta den
hihi... Måste flytta på släpkärran också som nu hamnade hos grannen fast hon var så söt och nämnde inte ens det när hon var här och lämnade tillbaka GPS:en hon lånat
Puss puss puss puss och KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Pimpinellan: Här fortsätter både djur, barn och make att hålla det som hållas kan
Haha!!! Min darling!!! Ville bara säga att JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAR DIG!!!
![]()
Puss sötaste Hagelinen!
Älskar dig med!!!