Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Klart du ska vara stolt! Jag gick tvåårig linje och inget mer nånsin fast jag egentligen hade riktigt bra betyg,men man måste ha driven,viljan,peppet inombords och det saknade jag. Beundrar dig! Kram vännen!
Ps: antingen tar du-och ev. andra ner tummen helt eller också får ni hålla tårna också för det har snart gått åt pipan helt. Finns ett litet,litet hopp kvar...
Pimpis tårna hålles hårt!! Kraaam
Och tack söta du och även ni andra!!!
Kikar in och kramar om er ![]()
Pimpinellan: Skickar mina tår också och kisse- och vovvetassar
kramiiisen: Är så förvånad över att du inte kan förstå att det ÄR STORT!!! Du har gjort något som inte så jättemånga faktiskt gör... Skulle ALDRIG komma på tanken att göra något liknande.
Vi som följt dig här under några år vet ju också hur otroligt duktig och stark du har varit eftersom du inte bara har tagit dig igenom din doktorandtid (kallar man det så?) utan du har även kämpat mot barnlöshet och ett ibland haltande förhållande och mått så dåligt och varit så djupt ner att hälften skulle ha räckt för att ta knäcken på många andra... Men nu har du kommit ut på andra sidan och din utbildningstid är över och snart har du disputerat och du har åstadkommit något FANTASTISKT!!! Miljarders kramar till allra-bästaste-du 

Tack Hagelin! Du har så rätt angående kramisen. Värd all uppmärksamhet nu efter denna prestation!
Kram kramisen och ni andra!

Ni är ju för söta! Tack! Suger åt mig
Idag hämtade jag den tryckta avhandlingen, ska slänga den i ansiktet på mamma och pappa i helgen... Hehe och flina glatt medan kanske... Hehehehe
De som aldrig trott på mig, sagt att jag är oduglig okunnig osv. Mohahahaa
Kramisar
Blir så rörd av alla som skriver fina saker till mig. Har fått snälla stöttande peppade mail från min handledare jag hade under ex-jobbet. Han vet oxå om allt barnlöshet, föräldrar, problem med chefen.
Nu försöker han intala mig att jag gjort ngt stort. Snart kanske jag inser