• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Tycker fortfarande att det är dåligt att inte en enda kollega har svarat på inbjudan till disputationsfest. Men men... Det kommer väl kanske...
    Grrrr.

• Pimpinellan

Du har gjort nåt stort få orkar/kan och vill vissa inte inse det är de puckon! Och vill de inte komma på fest-skit i dom och ha kul ändå! Glad Jag hade kunnat komma annars!

• Fru Orange

Åh, vad jag känner mig hedrad Solig Jag tycker det känns jättestort!!! Att bara få det och du har ju SKRIVIT den  
    Imorgon blir det go'lunch!!! Har köpt allt idag så ska inte ha missat något så det blir fel Tungan ute KRAMISAR till KRAMIIISEN

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • kramiiis

Pimpis du får gärna komma!
    Mina kollegor har ju sitt egna lilla revir...man är aldrig tillfrågad ens om man vill käka glass...
    Nåja, de jag uppskattar mest dvs vännerna kommer

Stor kram raring!

Hagelin: hungrig redan! Hihi mmm ska bli så gott! Ses snart!
    Kramisar

Kraaaaaaaaamisar till alla!

• kramiiis

Det finns vänner och det finns helt underbara vänner! Och ni vet säkerligen vilka ni är

• Pimpinellan
    kramiiis skrev 2011-04-20 15:18:12 följande:
    Pimpis hur går det? Tänker så på dig! Kramar
    Hoppet finns kvar. Messar! Kram!
  • hoppas77

Kramiis: fina du! Stämmer in med hagelinen. Så sant!! Njut av alla fina ord o ta åt dig sötnos! Massa massa kramar

• miism

Kramiis: Du är SÅ SÅ SÅ BRA!!! Tänk om du kunde se dig själv med våra ögon, så stolt du skulle vara över dig själv då! jag är ju stolt bara över att känna dig :)
    Om 3 dagar, kan vi prata i telefon.....
    Saknar dig!
    Kram

• ALM

Har inte orkat läsa mer en ts och sista sidan Skäms. Är styjkekjamar tillåtna?

Svar på tråden Kramiiis vänner