• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Fru Orange

miism: Då får man snart önska dig välkommen hem!

kramiiis: Tack för hjälpen idag, glömde ju helt bort att säga det Skäms , det hade aldrig gått om jag varit tvungen att ta med mig Flixen in idag... Hihi! Jag har visat maken din fina avhandling Tungan ute han är också imponerad Kram du allra-finaste Hjärta

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • kramiiis

Pimpis då håller kg hårdare!!! Kram!

Hoppas söt

Miism: ååååhh prata i telefon coolt! Vi får prata på ons för då är jag själv och kan praaaaata..... ja du förstår säkert. Längtar!!!! Love u och tack söt!

Hagelinen: Inte Behöver du tacka är bara mysigt att va med flixen tack för smarrigt lunch
    Hälsa maken
    Puss

• Fru Orange

Kramas lite extra innan jag smiter ner i sängen!!! Kramkramkramkramkramkramkramkramkramkram

• Tröttimössan

I mina tankar bär vi dig Kramiiis på en bärstol och strör rosenblad framför dina fötter och rullar ut röda mattor överallt så att folk ska se vad du åstadkommit och jag hoppas de blir gröna av avundsjuka! Cool Skål Hjärta

• Fru Orange
    Tröttimössan skrev 2011-04-21 10:28:39 följande:
    I mina tankar bär vi dig Kramiiis på en bärstol och strör rosenblad framför dina fötter och rullar ut röda mattor överallt så att folk ska se vad du åstadkommit och jag hoppas de blir gröna av avundsjuka! Cool Skål Hjärta
    GILLA
  • Lilla JJ

Massa sköna kramar till er alla och glad påsk!

Mammas lille kille kom 100803
Svar på tråden Kramiiis vänner