• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Gaaaaaaah. Ja nyss fick jag höra från käre mor (ironi) "ni är ju sån sega när det gäller barn alla era vänner skaffade ju det vid 30 års åldern, eller?"
    Hade lust att skälla ut henne på plats.

Jävla idiot!

• janssonskatt
    kramiiis skrev 2011-05-17 14:08:09 följande:
    Gaaaaaaah. Ja nyss fick jag höra från käre mor (ironi) "ni är ju sån sega när det gäller barn alla era vänner skaffade ju det vid 30 års åldern, eller?"

Jävla idiot!
    Kanske du borde gjort det....fast å andra sidan hade det väl ändå inte hjälpt?
    strunta i henne helt enkelt! *kram*
  • Lilla JJ
    kramiiis skrev 2011-05-17 14:08:09 följande:

Jävla idiot!
    Vilken elak kommentar. Hon tänker verkligen inte innan hon säger något.

Kram på dig doktor kramiiis!
    Mammas lille kille kom 100803
  • miism

Kramiis: Din mamma kan ju inte ha två snälla dagar på rad eller? Sen måste hon släppa någon form av groda. Man säger inte så till någon, man gör bara inte det. Och även om det inte är ont menat, så säger man det inte ändå.
    Din mamma är vad man skulle kunna säga, speciell, minst sagt.
    Vi fick också en hel del sådana kommentarer tidigare, men de flesta har skämts rätt rejält för dem nu, Det blev liksom rätt uppenbart att vi hade försökt ett tag när vi berättade att vi skulle åka till Kenya och adoptera. Fick faktiskt en del ursäkter på kuppen. Skönt att folk kan fatta att de gjort fel iallafall, och vem vet, de kanske lärt sig något utav det.

• hoppas77

Gumman! Vad trött jag blir på din mamma... Hur kan man säga så? Morr... Ses i morgon Kramar

• Thessis77

kramiiis: Jag ska disputera den 16.9 (för avhandlingen i tryck nästa vecka) efter all byråkrati här *suck*, men bättre sent än aldrig antar jag. Det kan bli lite småjobbigt att ordna allt då jag bor på en annan ort än där jag ska disputera osv. Men kanske det ordnar sig Är så glad för din skull då du fått detta gjort trots allt det jobbiga du har bakom dig, det visar nog hur stark och målmedveten du är, innerst inne!! kram!!!!!

• kramiiis

Thessis åhhh men då du ju doktor efter sommaren härligt!!!!!

Jag funderar på att lägga ner detta med fl helt. Är trött på å va ensam barnlös ochvet inte ens om jag tänker försöka igen. Så har inte så mycke här å göra.

Kram på er.

• Lilla JJ

Kram  på dig gumman!

Ibland behöver man en paus från fl. Hoppas du kommer tillbaka i så fall. Du vet vart jag finns om du behöver skriva av dig!

Mammas lille kille kom 100803
  • Skrippo
    kramiiis skrev 2011-05-20 08:36:39 följande:
    Thessis åhhh men då du ju doktor efter sommaren härligt!!!!!

Jag funderar på att lägga ner detta med fl helt. Är trött på å va ensam barnlös ochvet inte ens om jag tänker försöka igen. Så har inte så mycke här å göra.

Kram på er.
    Visst skule jag förstå om du velle ta paus härifrån, men jag skulle sakna dig!

KRAM
  • kramiiis

Lilla jj och skrippo tack sötnosar!

Känner mig bara så långt efter alla att det mest är jobbigt att skriva...

Kram!!

Svar på tråden Kramiiis vänner