• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • mulan
    budde1 skrev 2011-06-13 18:25:19 följande:
    Cool tiger!!!!
    Japp . ca 70 lång och 15-20 hög. Så den får agera "gunghäst"
    ♥ Ebba ♥
  • Tröttimössan

Har du varit där nångång Kramiiis? Man behöver minst sex timmar på sig bara inne på Ge-Kås. Tungan ute Vi köpte kostym, gardiner, påslakan, en kanonsnygg taklampa och en vägglampa, spel, gryta och stekpanna till (vår blivande) induktionshäll, brandsläckare och massa annat Kundvagnen bler överfull och tre-fyra korgar Drömmer

• mulan
    Tröttimössan skrev 2011-06-13 21:40:20 följande:
    Har du varit där nångång Kramiiis? Man behöver minst sex timmar på sig bara inne på Ge-Kås. Tungan ute Vi köpte kostym, gardiner, påslakan, en kanonsnygg taklampa och en vägglampa, spel, gryta och stekpanna till (vår blivande) induktionshäll, brandsläckare och massa annat Kundvagnen bler överfull och tre-fyra korgar Drömmer
    Ja har man inte varit där måste man åka dit . Å gå inte efter hur det visades i programet Ullared för det är missvisande till stor del. Enligt de så är det bara konstiga typer som handlar i Ullared å det stämmer inte riktigt (hoppas jag För annars är jag oxå en konstig typ . Är jag kanske....?? )

Ta med STORA plånboken. Inte för att det är dyrt utanför att man köper alltid så mycket mer än man tänkt sig. Där finns ALLT och lite till. Tigern ovan kostade 99 kr i Ullared. Kostar 199 kr på nätet. Sen finns det mycket skräp oxå.
    Å ta med en skopa tålamod om det är köer.
    ♥ Ebba ♥
  • toksnippa

Åh ja vill också till Ullared!! Finns mycket att shoppa där, älskar att gå runt vid inredningsdelen - hamnar mycket till hushållet i vagnen

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • Pimpinellan

Trots närheten till Gekås har vi aldrig varit där och inte vill jag dit heller. Blir jag avstängd från tråden nu? Men så är jag ingen shoppingmänska heller om det inte är loppis vi talar om. Och så mycket folk! Och köer och långt att gå. Fattar väl inte tjusningen helt enkelt!

Kram till kramisen!

• mulan
    Pimpinellan skrev 2011-06-14 16:04:12 följande:
    Trots närheten till Gekås har vi aldrig varit där och inte vill jag dit heller. Blir jag avstängd från tråden nu? Men så är jag ingen shoppingmänska heller om det inte är loppis vi talar om. Och så mycket folk! Och köer och långt att gå. Fattar väl inte tjusningen helt enkelt!

Kram till kramisen!
    Men Hallå Ja nu blir du absolut avstängd från tråden

Nä jag vet en hel del som vägrar sätta sin fot i Ullared, Å man vet dom som åker dit så fort de hinner.
    Tjusningen med Ullared är att allt finns under samma tak så man slipper springa i flera olika affärer och att det mesta är 25-50% billigare
    ♥ Ebba ♥
  • miism

Här är en till som gillar Ullared. Krammis, ska vi ta en tur dit du och jag, jag är shoppingsugen!!
    Jag vill ha nya dukar, nya gardiner, nya kuddar, ja typ ALLT! Lyckades nästan övertyga maken om det igår också, men bara nästan, enligt honom är gardinerna vi köpte 2005 fortfarande SÅ fina...

Svar på tråden Kramiiis vänner