Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

Kram kram kram
![]()
Har du varit där nångång Kramiiis? Man behöver minst sex timmar på sig bara inne på Ge-Kås.
Vi köpte kostym, gardiner, påslakan, en kanonsnygg taklampa och en vägglampa, spel, gryta och stekpanna till (vår blivande) induktionshäll, brandsläckare och massa annat
Kundvagnen bler överfull och tre-fyra korgar 
Vi köpte kostym, gardiner, påslakan, en kanonsnygg taklampa och en vägglampa, spel, gryta och stekpanna till (vår blivande) induktionshäll, brandsläckare och massa annat 
Är det mycket folk i början av sommaren med?? V 25-26?
Åh ja vill också till Ullared!! Finns mycket att shoppa där, älskar att gå runt vid inredningsdelen - hamnar mycket till hushållet i vagnen ![]()
Trots närheten till Gekås har vi aldrig varit där och inte vill jag dit heller. Blir jag avstängd från tråden nu?
Men så är jag ingen shoppingmänska heller om det inte är loppis vi talar om. Och så mycket folk! Och köer och långt att gå. Fattar väl inte tjusningen helt enkelt!
Kram till kramisen!
Här är en till som gillar Ullared. Krammis, ska vi ta en tur dit du och jag, jag är shoppingsugen!!
Jag vill ha nya dukar, nya gardiner, nya kuddar, ja typ ALLT! Lyckades nästan övertyga maken om det igår också, men bara nästan, enligt honom är gardinerna vi köpte 2005 fortfarande SÅ fina...