• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-06-09 14:51:47 följande:
    Kram på er!

Börjar 8 aug, är ett forskarjobb.
    Låter så kul med forskarjobb Dukig du är har ni några planer för sommaren? Några resor inbokade? kram
    ♥♥♥
  • kramiiis

Inga planer alls. Sambons semester verkar osäker så svårt att planera. Men blir nog hans föräldrars landställe en vecka iaf

Kanske rom.

• mulan
    kramiiis skrev 2011-06-09 15:15:25 följande:
    Inga planer alls. Sambons semester verkar osäker så svårt att planera. Men blir nog hans föräldrars landställe en vecka iaf

Kanske rom.
    Åh Rom låter underbart! Jag vill till Italien

Jag bokde en lägenhet på ett Bed & Breakfast i Ystad i augusti innan idag . Vi ska dit med svärföräldrarna.
    ♥ Ebba ♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-06-09 15:15:25 följande:

Kanske rom.

Rom låter underbart! Vill dit med någon gång. Vi var ju i Milano för 2 år sen och kollade på fotboll men själva Milano hade inte så mycket att erbjuda tycker jag men Rom är nog riktigt nice

Var har de lantstället?

♥♥♥
  • miism

Mulan: Ystad = Skåne! Rätt landsände! bara att skrika om du har tid för en fika, ystad är hyfsat nära mig (liksom större delen av skåne)

Kramiis: ta efter! Saknar dig vännen!

• mulan
    miism skrev 2011-06-09 20:42:29 följande:

Mulan: Ystad = Skåne! Rätt landsände! bara att skrika om du har tid för en fika, ystad är hyfsat nära mig (liksom större delen av skåne)

Kramiis: ta efter! Saknar dig vännen!

Hade gärna fikat med dig  men svärföräldrarna ska med denna gången så jag får nog hoppa trådfika nu.
    ♥ Ebba ♥
Svar på tråden Kramiiis vänner