• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Ville bara säga till er som inboxat att jag inte glömt er! Ska svara så fort orken hinner ikapp!

Jag är bara jag: stor kram!

Katten: kraam söta! Saknar dig med!

Miism: kram! Miss u! Lovar å ringa snart!

Vädur: roslagen :)

Lilla jj: kram!

Mulan: kul med Ystad!
    Kram

• mulan
    Tröttimössan skrev 2011-06-13 10:26:02 följande:
    Det hade varit jättekul om du hade varit med i Ullared i helgen Kramiiis Hjärta
    He he jag var oxå i Ullared i helgen . Vilken dag var du där??? Jag såg dig inte iaf. Vi var där i lördags. Inga köer. Så gött!

Kramiiis: Kramar om dig
    ♥ Ebba ♥
  • Tröttimössan
    mulan skrev 2011-06-13 13:32:58 följande:
    He he jag var oxå i Ullared i helgen . Vilken dag var du där??? Jag såg dig inte iaf. Vi var där i lördags. Inga köer. Så gött!

Kramiiis: Kramar om dig
    Å om jag hade vetat skulle jag ropat på dig i högtalarna Såg du ingen katt i turkos mössa Kyss Vi kom i fredags och handlade i lördags och åkte hem i söndags. Vi campade i vår lilla husvagn och kom ut 6000:- fattigare Tungan ute
  • mulan
    Tröttimössan skrev 2011-06-13 13:42:03 följande:
    Å om jag hade vetat skulle jag ropat på dig i högtalarna Såg du ingen katt i turkos mössa Kyss Vi kom i fredags och handlade i lördags och åkte hem i söndags. Vi campade i vår lilla husvagn och kom ut 6000:- fattigare Tungan ute
    Nä såg ingen katt . Bara den stora randiga tigern vi stoppade i vår överfulla kundvagn.

Denna

Vi var inne 2 gånger och summan blev närmre 8000 . Rekord!!!
    ♥ Ebba ♥
  • mulan
    Tröttimössan skrev 2011-06-13 14:14:27 följande:
    AHA Inte riktigt mina färger Skrattande Gick det bra att ha barn med i butiken?
    Det gick över förväntan. Hon skötte sig exemplariskt. Var bara lite arg när hon blev hungrig och när vi packade alla varor i kassan. Hon kommer bli som sin mamma och älska Ullared . Det ska ju börjas i tid
    ♥ Ebba ♥
  • kramiiis

Trötter: åhh ja det hade varit roligt!
    Vad shoppade du för nåt?
    Kraaaamisar

Mulan: kram!

Svar på tråden Kramiiis vänner