• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-05-20 08:36:39 följande:
    Thessis åhhh men då du ju doktor efter sommaren härligt!!!!!

Jag funderar på att lägga ner detta med fl helt. Är trött på å va ensam barnlös ochvet inte ens om jag tänker försöka igen. Så har inte så mycke här å göra.

Kram på er.
    Skulle sakna dig massor Men samtidigt ska du göra det som känns bäst för dig. Kram kram
    ♥♥♥
  • miism

Kramiis: FL paus gillar vi inte, krammis tråd dör liksom då gumman. MEN du ska göra det som är bäst för dig så klart. Jag har inte heller varit gravid, och har ingen bebis, känner ofta som du att jag inte platsar i frukttråden.
    Kolik är liksom okänt för mig liksom foglossning. Så mina inlägg där blir ganska sporadiska tyvärr.

Hur gick disuputationen och festen? Jag vill höra alla smarriga detaljer :)

• hoppas77

Gumman! Jag förstår dig så klart. Men hoppas att du inte tar paus från oss irl om du tar paus från tråden. Kommer sakna dig så mycket då! Kramar

• Pimpinellan

Jag funderar på att lägga ner detta med fl helt. Är trött på å va ensam barnlös ochvet inte ens om jag tänker försöka igen. Så har inte så mycke här å göra.

Kram på er.
    Nej,stanna kära du! Du skulle saknas även om jag vet var du finns f.ö. En av de få jag unnar barn numer ju! Och även om orken inte finns nu för fler ÄD så kan den dyka upp. Det vet jag att den gör. Ensam och barnlös är du ju inte,jag är ju kvar tyvärr...

Många kramar!!
  • kramiiis

Kära söta pimpis!!! Tack för dina ord nu blev jag rörd och stannar nog kvar...
    Inboxar dig om lite news så fort jag orkar skriva lite mer.

Oh förlåt mitt i all slutspurt har jag glömt hur det gått för dig! Inge bra?
    Massa kramar!
    Vi ska banne mig oxå bli mammor!!!!!

• kramiiis

Hoppas sötnos! Klart jag fort vill ses irl!!! Du är ju en av få vänner i Sthlm jag kan prata med!!! Skulle ju inte funka om vi inte sågs

• mulan

Kram på er.
    Vi skulle förstår dig vännen för det måste vara fruktansvärt jobbigt även om det inte skrivs om det i denna tråden .  Å vi skulle sakna dig så mycket Hjärta. Men du har ju lämnat FL förut och kommit tillbaka så jag hade inte gett upp hoppet helt om att få se dig här igen .

Skulle du lämna FL och sen komma tillbaka så hoppas jag att din dröm gått i uppfyllelse och du är gravid då .

Kramar om dig
    ♥ Ebba ♥
  • Fru Orange

Passar på att pussa lite på dig när jag ändå är här och kikar lite Tungan ute

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • Fru Orange

KRAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAR om min kramiiis!!! HjärtaHjärtaHjärta

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
Svar på tråden Kramiiis vänner