Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
God morgon i tråden!!!
.... eller kanske god förmiddag
. Jag tog visst lite sovmorgon... Var väldigt välbehövligt eftersom jag bara sovit några få timmar/natt nu i 2 veckor.
Kramiiis: åhh vad jag blir sugen på att åka på semester när jag ser alla vädurs bilder. Hoppas verkligen att du får det helt underbart där nere för det är du så värd!!!!!
Åh du, var rädd om din sänglampa
.
Vilken fin adventskalender
. Det är ett rejält projekt och tar längre tid än man kan ana och sy en sån. Får se om jag orkar sy en i framtiden
Kramar
å grattis till jorunalen!!!!
pluggis:
mulan: hihi, ja det tar sjukt lång tid. Sambon sa här om dan "men varför köper du inte en som är klar redan". öhh ja altlså meningen var ju att jag skulle göra den själv men.... nästa år kanske.... hmmm.
härligt med sovmorgon, tog jag och kissen imorse oxå, goooos, morgontrötta katt
känns som om mensen är pågång, vilket verkar heltskumt den borde komma först på onsdag och i tisdags tyckte hon ju sig se att ÄL precis varit. hmm. morr.
Jag som ska skjuta mensen då jag inte vill ha den på semestern, så jag tog en primolut nu och hoppas det ska funka ändå...
brukar ju ha spotting lite innan rejäla blödandet, så är lite svårt att räkna BIM för mig. nåja, det blir säkert bra... får ju knapra dem i 14 dagar, får väl stoppa in lite progesteron vaggisar om den inte håller sig borta helt ![]()
verkar som om du har en bra dag idag kramiiis....
synd bara att röda damen inte lyder dig...
jag har oxå sytt en sån advendskalender,och det tog en ivinnerlig tid.....men det är kul när den väl är färdig..
har även gjort en del andra projekt,men det tar som sagt mer tid än vad man tror....
var har du beställt det ifrån....skulle vilja sy lite tavlor till kidsens rum,men har glömt bort var jag beställde mina ifrån....
kramelikram ![]()
tänkte ju ge mig på en sån här oxå nån gång http://www.margaretha.se/butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-402693
lär ju ta ett tag det oxå dock
men om jag börjar nu kanske den är klar om 5 år när jag kanske får bebis.............................
jag köper iaf mina här http://www.margaretha.se/butik/default.asp?
tycker det är ganska kul att hålla på, men jag kommer av mig ibland och gör inget på något år, sen början jag igen och är fast
annars är mitt stora intresse böcker, jag kan köpa hur mycket böcker som helst, för jag tycker både om att läsa och tycker det är fin prydnad. Så jag måste köpa ny bokhylla typ NU, men sambon är inte ritkigt med på det hela än. Får ta å bearbeta honom lite sen. Han ösnkade sig böcker i julklapp och de får inte plats, så då får han önska sig en till bokhylla oxå ![]()
haha du e rolig du *asg*
böcker brukar jag oxå köpa men hinner mest bara läsa dem på semestern,hmm
du e som jag alltså...jag brukar oxå hålla på ett tag för att sen lägga undan det....sen hittar man det efter ngt år eller så och så gör man klart det...
så det brukar totalt ta ett par år.
ska kika in på den siten sen..... ![]()
Ähh det fungerade ju inte
http://www.margaretha.se/butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-470252