• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • små räkorna

kramiiis,visst är det irriterande detta....Skrikandes men jag antar att det är pga att dem bara har en viss tid som dem ringer upp pat.men det är ju inte så kul om man har ett bråskande ärende precis.....Skrikandes

idag tänker jag inte gå ut mer än vad jag behöver,och förhoppningsvis så behöver jag inte gå ut alls....

♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • små räkorna

mammiz:har det hänt ngt.....

• kramiiis
    små räkorna skrev 2010-12-16 13:38:07 följande:
    kramiiis,visst är det irriterande detta....Skrikandes men jag antar att det är pga att dem bara har en viss tid som dem ringer upp pat.men det är ju inte så kul om man har ett bråskande ärende precis.....Skrikandes

idag tänker jag inte gå ut mer än vad jag behöver,och förhoppningsvis så behöver jag inte gå ut alls....
    väldigt irriterande. Men eftersom BM svarade EFTER ( !!!)deras telefontid på det andra stället så är jag inte så arg idag trotsallt hehe

låter utmärkt med att inte gå ut alls
    please don't hurt me anymore
  • små räkorna

visst gör det. ska ist försöka få lite gjort här hemma....men förtillfället så har rumpan fastnat i soffan....hihi Flört

• kramiiis
    små räkorna skrev 2010-12-16 13:51:03 följande:
    visst gör det. ska ist försöka få lite gjort här hemma....men förtillfället så har rumpan fastnat i soffan....hihi Flört
    som min brukar göra alltså
  • små räkorna

men guud va söt han är din morris.......synd bara att man inte kan gosa med honom via datorn.Katt

• små räkorna
    kramiiis skrev 2010-12-16 13:52:15 följande:
    som min brukar göra alltså
    och nu är jag dessutom ensam här hemma,så det finns ingen som tjatar på mig att jag sitter här för länge....Flört
    sambon är inte direkt stormförtjust i att jag är inne på fl o fb om jag säger så...Obestämd
  • kramiiis

han brukar alltid ha sin tunga sådär speciellt när han är inne på att jaga eller busa

• små räkorna

kan tänka mig att han är lite busig..... min tiger är inte det längre....saknar nog miranda tror jag....lite ledsamt att se tycker jag.Rynkar på näsan
    brukar morris komma in med fåglar o möss el dyl eller....

Svar på tråden Kramiiis vänner