• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • pluggande mamma
    mulan skrev 2010-12-16 10:49:08 följande:
    Lycka till!!!!! En bra början med en trvlig BM iaf
    pluggande mamma skrev 2010-12-16 10:37:25 följande:
    fn oxå! välte ut hela kaffe koppen på tanjentbordet... får se om det blir några sviter efter det.... Första gången det hänt iaf! GRR...
    aj aj         ùεΠ↓Φµ»¿¦ωí♦&equi v;.........Flört

På min dator står det "spilltåligt tangentbord" . Undrar om det var en baktanke från sambon när han köpte den .
    Undrar om skärmen är "nystålig" för den fick en nysattack innan när jag inte hann vrida på huvudet
    ha ha....
  • Mammiztill2

MULAN,, tänk om din dator får VIRUS nu??? 

• kramiiis

mulan: ja alltid skönt när de är trevliga och man slipper tjata till sig att man behöver hjälp....
    har fått tipset från en annan som gör ÄD

hihi spilltålig hehe

please don't hurt me anymore
  • mulan
    Mammiztill2 skrev 2010-12-16 10:52:02 följande:
    MULAN,, tänk om din dator får VIRUS nu??? 
    Ja den börjar säker grymta snart (nöff nöff)  . Då behöver jag iaf inte köpa någon julskinka iår. Får käka upp datorn istället
    kramiiis skrev 2010-12-16 10:54:04 följande:
    mulan: ja alltid skönt när de är trevliga och man slipper tjata till sig att man behöver hjälp....
    har fått tipset från en annan som gör ÄD

hihi spilltålig hehe
    Japp den är spilltålig . Jag garvade första gången jag såg det
    .?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
  • små räkorna
    kramiiis skrev 2010-12-15 15:17:50 följande:
    räkan: jupp. Jag har bara några minuter till station så jag kollar realtidsinfon på sl:s app till iphonen innan jag går hemifrån och där stod det inte några förseningar. Men när man kommer till station, 5 minuter senare, är det försenat först 5 min, sen 10, sen 15 och tillslut kom det efter 20 min, dvs när nästa tåg skulle ha gått!  *morrar* och det värsta är att de inte kan säga vilken station det står vid utan bara uppdatera minuter hela tiden, hade de sagt station hade man ju kunnat räkna ut själv hur illa det var. morr morr morr morr.
    ska nog börja gå till roslagsnäsby istället där man har båda linjerna att välja på. grrrrrr

sådär ja, nu har jag gnällt tillräckligt om det!  
    hur har det gått för dig idag då med tågeländena.......Skrikandes föresten en liten nyfiken fråga,vart brukar du gå på någonstans....har du nära till roslagsnäsby då eller.....för det vore ju klart ett alternativ för dig då det finns lite flera tåg att välja på där.....kramizar Flört
    ♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • små räkorna

haha,här är det inte jag som spiller över tangentbordet utan mina gulliganer.....Flört
    dem har både spillt blåbärssoppa och smör när dem spelat på den.....*grymt*
    men man kan ju inte bli arg på dem för det......Glad men hur som helst så är tangenterna inte helt friska efter det,eftersom att alla tangenter inte funkar som dem ska nu.................lite irriterande kan jag ju säga.Skrikandes

• kramiiis

Räkan:
    Bara 10 min sent idag
    Går på vid tibble. Till roslags näsby har jag 15-20 min promenad.

• mulan
    små räkorna skrev 2010-12-16 11:27:41 följande:
    haha,här är det inte jag som spiller över tangentbordet utan mina gulliganer.....Flört
    dem har både spillt blåbärssoppa och smör när dem spelat på den.....*grymt*
    men man kan ju inte bli arg på dem för det......Glad men hur som helst så är tangenterna inte helt friska efter det,eftersom att alla tangenter inte funkar som dem ska nu.................lite irriterande kan jag ju säga.Skrikandes
    Min bror hälde med flit 1 glas saft och 1 glas mjölk i en toppmatad bandspelare när han var liten. Den fungerade alldeles utmärkt ändå . Men å andra sidan var kvalitén bättre förr på sakerna
    .?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
  • små räkorna
    kramiiis skrev 2010-12-16 11:31:12 följande:
    Räkan:
    Bara 10 min sent idag
    Går på vid tibble. Till roslags näsby har jag 15-20 min promenad.
    det är ju inte så farligt ändå,fast idag vet jag inte om jag skulle gå så långt idetta busvädret.....
    bara 10 min......det är ju bara hälften av den tid som du fick vänta igår ju,hihi Flört
    men visst är det irriterande
    lite värre för mig då jag har liiite längre dit än vad du har.....men jag har å andra sidan bussen som jag kan ta med....men den brukar iofs oxå vara sen.Skrikandes
    mulan skrev 2010-12-16 11:45:44 följande:
    Min bror hälde med flit 1 glas saft och 1 glas mjölk i en toppmatad bandspelare när han var liten. Den fungerade alldeles utmärkt ändå . Men å andra sidan var kvalitén bättre förr på sakerna
    HAHA vilken busig bror du har,men jag antar att han inte gör sån't längre nu förtiden va'......Flört
    ja grejorna var bättre förr...............
    vissa av mina tangenter får jag nästa slå på för att det ska hända ngt, plus att jag nästan jämt måste kopiera o klistra in när jag vill ha smileysar......MORRRRRRR
    så fort vår ekonomi blivit bättre så ska vi införskaffa en ny dator,så får ungarna ta denna.........*suck*
  • kramiiis

räkan: ja det är ju sant måste se det positiva i det hela
    har oxå en buss, eller snarare två bussar, men eftersom tåget går hela vägen så är det så smidigt för mig att åka det.

please don't hurt me anymore
Svar på tråden Kramiiis vänner