Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Stackars misse han saknar nog sin kompis
Morries är innekatt och bara ute i koppel så slipper plocka möss och annat
Lussekatter eller snoddas? Ja ni läser rätt, efter att ha tappat mina tvillingkilon+ lite till (sammanlagt 12 kg på 3 månader) står kolhydraterna åter på menyn. Mycket fika att ta igen efter att ha levt på matvete och kycklingfile alldeles för länge. Tur att Kramiis kommer förbi så att man får ta fram bullarna! ![]()
Oj vad du gått ner
Äter gärna lussekatter ses om några minuter.
Fl beroende nej inte alls....
Tror jag svimmar snart
. Flera av er har ju tidigare hört om mina grannar som är världens lataste. Dom om min förvåning när jag ser honom ute med en snöskyffel
. Det är första gången denna vintern.
Min sambo har inte kommit hem ännu och alltså inte hunnit skotta. Så nu ska det bli intressant att se hur mycket av snön som grannen tänker skotta bort på vår gemensamma infart. Jag misstänker att han bara kommer skotta sin parkeringsficka.
Kikar in o kramas lite i Kramiistråden
. Funderar på att göra lite knäck i kväll... Ja så blir det nog. Kraaaam
. Sambon är nu ute och skottar resten och har varit i 2 timmar. Grannen var ute och rökte och skyllde på ryggen. Min sambo har oxå ont i ryggen men det hjälper liksom inte. Snön försvinner inte för det. Åhh vad arg jag blir på dom
!!!
. Sambon är nu ute och skottar resten och har varit i 2 timmar. Grannen var ute och rökte och skyllde på ryggen. Min sambo har oxå ont i ryggen men det hjälper liksom inte. Snön försvinner inte för det. Åhh vad arg jag blir på dom
!!!