• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Stackars misse han saknar nog sin kompis
    Morries är innekatt och bara ute i koppel så slipper plocka möss och annat

• Turbomamma

Lussekatter eller snoddas? Ja ni läser rätt, efter att ha tappat mina tvillingkilon+ lite till (sammanlagt 12 kg på 3 månader) står kolhydraterna åter på menyn. Mycket fika att ta igen efter att ha levt på matvete och kycklingfile alldeles för länge. Tur att Kramiis kommer förbi så att man får ta fram bullarna!

• kramiiis

Oj vad du gått ner
    Äter gärna lussekatter ses om några minuter.

Fl beroende nej inte alls....

• mulan

Tror jag svimmar snart . Flera av er har ju tidigare hört om mina grannar som är världens lataste. Dom om min förvåning när jag ser honom ute med en snöskyffel . Det är första gången denna vintern.
    Min sambo har inte kommit hem ännu och alltså inte hunnit skotta. Så nu ska det bli intressant att se hur mycket av snön som grannen tänker skotta bort på vår gemensamma infart. Jag misstänker att han bara kommer skotta sin parkeringsficka.

.?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
  • hoppas77

Kikar in o kramas lite i Kramiistråden . Funderar på att göra lite knäck i kväll... Ja så blir det nog. Kraaaam

• Vädur 78
    mulan skrev 2010-12-16 15:44:57 följande:
    Tror jag svimmar snart . Flera av er har ju tidigare hört om mina grannar som är världens lataste. Dom om min förvåning när jag ser honom ute med en snöskyffel . Det är första gången denna vintern.
    Min sambo har inte kommit hem ännu och alltså inte hunnit skotta. Så nu ska det bli intressant att se hur mycket av snön som grannen tänker skotta bort på vår gemensamma infart. Jag misstänker att han bara kommer skotta sin parkeringsficka.
    Hur har det gått???
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    hoppas77 skrev 2010-12-16 18:25:33 följande:
    Kikar in o kramas lite i Kramiistråden . Funderar på att göra lite knäck i kväll... Ja så blir det nog. Kraaaam
    Yammi yammi
    ♥♥♥
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-12-16 18:48:27 följande:
    Hur har det gått???
    Han skottade bara sin parkeringsficka Skrikandes. Sambon är nu ute och skottar resten och har varit i 2 timmar. Grannen var ute och rökte och skyllde på ryggen. Min sambo har oxå ont i ryggen men det hjälper liksom inte. Snön försvinner inte för det. Åhh vad arg jag blir på dom Demon!!!
    .?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-12-16 19:22:15 följande:
    Han skottade bara sin parkeringsficka Skrikandes. Sambon är nu ute och skottar resten och har varit i 2 timmar. Grannen var ute och rökte och skyllde på ryggen. Min sambo har oxå ont i ryggen men det hjälper liksom inte. Snön försvinner inte för det. Åhh vad arg jag blir på dom Demon!!!
    Fy för dem......skylla på ryggen... då kan de ju ialla fall ge er en fin julblomma eller nåt och visa lite tacksamhet 
    ♥♥♥
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-12-16 19:23:38 följande:
    Fy för dem......skylla på ryggen... då kan de ju ialla fall ge er en fin julblomma eller nåt och visa lite tacksamhet 
    Tror nog inte de gör det för de är Jehovas vittne. När de flyttade in blev vi varnade av hennes gamla grannar för att de inte är de mest exemplariska grannar man kan ha.
    Många som frågar mig på jobbet vad det är för konstiga grannar vi har egentligen.
    I år har de tex inte klippt gräset  en enda gång själva utan de har hennes syster gjort var 3.e vecka.
    Alla löv från deras träd ligger nere i vår källartrapp.
    De har idag då skottat sin parkering för första gången (å troligtvis den sista denna vintern eftersom de bara skottar 1 gång /säsong).
    Trottoaren har de inte skottat alls vilket de är skyldiga att göra som fastighetsägare.
    Innan i höst bytte de alls fönster så nu har de inga persienner, men innan dess hade de alla persienner nerdragna året runt.
    De fick barn i våras och jag har sett dom gå ut med henne i barnvagnen 2 gånger på 8 månader.
    Deras telefonledning som ligger i ett pvc-rör har de slängt över på vår sida tomtgränsen.

Några exempel....
    .?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
Svar på tråden Kramiiis vänner