• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Kram Skrippo

Ja han har väl lugnat ner sig nu han sitter å jobbar och kommer göra hela natten trolgtvis....

Har varit i stan och köpt julklappar till hela min familj nu. Hans skiter jag i.... För tillfället... Det får han va med och fixa själv faktisk!

• kramiiis

Jag fattar inte varför han sitter å jobbar helg när allting går åt helvete för honom varför fortsätta då?
    Han orkar ju inte det säger hansjälv menvarför gör han inget åt det mer än blir arg och sur på mig som inte har nånting med hans jobb att göra!

Jag fattar

• miism

Många stora kramar till dig Krammis. Julstress är pyton och det är så himla lätt att bli sura på varandra kring julklappar och firande. Hoppas kvällen blir bättre än dagen varit. KRAM!

• Höst flickan

Kramiis..usch vad jobbigt..
    Julstress o bråk är såå jobbigt.

Jag var i city i dag en sväng..fy satan vad folk...urk..o alla bilar stod o brummade i evigheter på tomgång överallt...mådde illa av luften.

Kram på dig o hoppas du får en bra kvällHjärta

• miism

Nu har vi sagt hejdå till våra underbara grannar, deras tid här nere är slut och de får äntligen åka hem tillsammans. Vi kommer att sakna dem otroligt mycket för de har verkligen varit guld värda, samtidigt är vi så himla glada för deras skull, de fick trots en massa strul på slutet, faktiskt komma hem och fira en vit jul tillsammans i Sverige. Men nu är det en tom kväll här nere, alla var sådär små ledsna som man blir när man säger hejdå till någon man börjat tycka mycket om och träffat så gott som dagligen i många månader, i vårt fall drygt 4, och för vissa av familjerna närmre 5 månader. Imorgon ska vi ta itu med julstöket igen, pepparkaksbak står på agendan så då hoppas jag julkänslan kommer fram. På tisdag ska jag och en av de andra grannarna åka ner till ett lite större köpcentrum, handla de sista klapparna och gå och få manikyr och pedikyr :) vissa fördelar att bo i ett land där sånt är billigt.
    Hoppas ni allihop har en bra kväll, och var rädda om varandra!

• små räkorna

kramiiis, Hjärta

♥stolt tvillingmamma♥ när är det våran tur att få en liten till????
  • mulan

Kramiiis: Åhh vännen . Önskar så att jag kunde hjälpa dig på nåt sätt...... vet bara inte hur
    Massa kramar till dig vännen min

miism skrev 2010-12-18 18:42:26 följande:
    Nu har vi sagt hejdå till våra underbara grannar, deras tid här nere är slut och de får äntligen åka hem tillsammans. Vi kommer att sakna dem otroligt mycket för de har verkligen varit guld värda, samtidigt är vi så himla glada för deras skull, de fick trots en massa strul på slutet, faktiskt komma hem och fira en vit jul tillsammans i Sverige. Men nu är det en tom kväll här nere, alla var sådär små ledsna som man blir när man säger hejdå till någon man börjat tycka mycket om och träffat så gott som dagligen i många månader, i vårt fall drygt 4, och för vissa av familjerna närmre 5 månader. Imorgon ska vi ta itu med julstöket igen, pepparkaksbak står på agendan så då hoppas jag julkänslan kommer fram. På tisdag ska jag och en av de andra grannarna åka ner till ett lite större köpcentrum, handla de sista klapparna och gå och få manikyr och pedikyr :) vissa fördelar att bo i ett land där sånt är billigt.
    Hoppas ni allihop har en bra kväll, och var rädda om varandra!
    Måste vara jobbigt när andra får åka hem och ni måste vara kvar . Hemlängtan måste ju bli mycket värre då.
    Lycka till med pepparkaksbaket i morgon!!!
    Kramar
    .?*¨*? VECKA 38 ?*¨*?.
Svar på tråden Kramiiis vänner