Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

De ringde nån halvtimme efter jag kommit hem

Tack själv är bara roligt! Inte behöver du bjuda på fika! Gjorde du ju i måndags!

Kram och tack för tummar!

Nu sovdags!

• kramiiis

Lilla jj tycker oxå det men vet att frågan är vanlig... Men men.

Vädur:tack!
    Det positiva är att det är två tjänster på samma avdelning så dubbel chans att få ngt
    Kram!

• kramiiis

intervjun gick bra kändes inte alltför jobbigt och var en trevlig och avslappnad stämning. Fick gå runt i labbet lite medan de som intervjuat pratat lite, sen så sa avdelningschefen att de fått ett gott intryck av mig och att jag definitivt inte var avskriven dock skulle de intervjua någon till för den tjänsten jag blev intervjuad för idag. Sen fanns det ju en tjänst till ute och så behövde de egentligen ännu fler personer, men där skulle de intervjua några till oxå. Men de skulle höra av sig, han såg ut att va nöjd och blir det fortsättning ska jag på intervju hos en psykologkonsult hmm. nåja... går säkert bra, har iaf klarat mig igenom en första intervju lixom! får va nöjd så om det inte blir mer.

inga frågor om jag har barn eller planerar barn heller.

I'm indestructible
  • kramiiis

Kraaam och tack för tummar! De lär väl ringa senare i veckan hoppas jag

Hagelin: åhh vad kul jag vill följa med

Turbo: störigt med mobilen... Hoppas ni har/haft det bra i Uppsala!

• kramiiis

Kraaaamisar

Är sjukt frusen idag har precis duschat tokvarmt för tredje gången idag. Börjar bli trött å seg oxå mamma är på mig om inbjudningskort till disputationsfesten och tycker de ska skickas NU. Suck hon har ju redan bjudit in sin bror och fru utan att ens veta att jag har tänkt bjuda dem. Hade tänkt det men är ändå så fel av henne att göra så att jag blir sur och less bara...
    Gaaaah.

• kramiiis

Hagelin: tyvärr ser ju folk sällan såna saker som ni gjort utan de ser endast ytskikt. Trist värre. Hoppas det ändå kan bli budgivning eller att de som är riktigt intresserde ger summan som du önskar!!! Är det ebud så jag kan hänga med på nätet?

Vi brukar ha svårt att klämma in oss i en soffa jag ramlar allid ber på golvet.

Kraaaamisar i massor!

Vädur: idag är det bättre puss

Hoppas: puss söt! Måste ses snart!!!

Lilla jj: ja ibland undrar jag om jag ör 30 eller 5 år gammal.... Suck. Kram!

Jag är bara jag: stor kram till dig!!!

• kramiiis

Miism låter härligt men ah kanske ska få följa med sambon till turkland nästa helg iaf

Vädur nu har jag shoppat igen köpte skorna trots att jag var tvungen att snylta lite på mina sparade pengar. är väl snart ett fall för lyxfällan. Men jag har lixom inte shoppat på några år typ eftersom jag alltid
    Tänkt att jag ska bli gravid. Nu tänker jag inte så längre.

Puss

• kramiiis

Pimpis: vilken snäll människa du är som räddade fågeln inte alla som skulle gjort! Såklart du ska va stolt!!!

Låter bra då tänker jag och hoppas på att du blir gravid! Måste ju bara funka nån gång. Morrar lite över ännu ett gravbesked från en som gör äd... Gaaah känns alltid så orättvist

Kram på dig!! Och säg till när jag ska tänka extra mycke

Svar på tråden Kramiiis vänner