Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Ja om Inte jag kommit hade min akassa rykt direkt!! helskumt att det är ok att de inte kommer.

Ska jag göra
    Önskar du bodde närmre buhuu puss

• kramiiis

Miism kram sötnos!

Mössan: jobbigt att det är så känsliga så du blöder mycke Kramelikram
    Och Jupps är nötallergiker när de gäller människor
    Ingen sthlms tur snart?
    Grattis till 1200

Hagelin: tack för mysig dag! Och som vanligt går det för fort
    Kram

Själv funderar jag på om jag faktiskt ska sätta mig en dag och verkligen söka jobb... Hmm. Min handläggare skulle ju maila mig ha Handlingsplanen dvs att jag ska höra av mig om en månad, men han har inte mailat. Nöt.

Har inte varit hemma en hel dag en enda gång sen jag blev arbetslös fattar inte varför tiden bara försvinner

• kramiiis

Vädur: mmm men jag förväntar mig inte så mycke från af längre...

Jupps är så mysigt att träffa lille Felix oxå goooos.
    Känns skönt att kunna ha barn runt omkring mig utan att må sämre av det beror iofs vilkas barn det är. Lättare med fl:are som har koll på vad man gått igenom.

Puss söt!

• kramiiis

kram på er

miism: du får se till att besöka sthlm ofta sen så kan vi fika hela tiden

sitter och samlar kraft för att orka ringa ks... gaaaaaah jag orkar inte....

I'm indestructible
  • kramiiis

så nu har jag ringt, pratat in på tel-svararen och bad dem ringa upp....

I'm indestructible
  • kramiiis

Nu har jag pratat med ks... De vill inte ta prover och nytt färskförsök måste jag ha egen donator som det ser ut nu.
    Har en fryst kvar...

Jaja

• kramiiis

Tack alla söta!

Miism: hihi gillar ditt pepp
    Vet inte vad jag ska svara på frågan planerar barn om den kommer... Men man ska väl va ärlig?...
    Uj är inte så nervös faktiskt men lär väl bli imorrn
    Första riktiga jobbintervjun har endast varit på sommarjobb, exjobb och doktorand tjänst annars. Hmm ingen anlng om hur det går till ska prata med min braiga kollega imorrn innan han känner dessutom den som ska intervjua.

Kramelikram

Svar på tråden Kramiiis vänner