Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Mammiz jag har tänkt i de banor du skriver. Dock vet jag att barnlösheten har gjort att det är såhär och det är svårt att göra ngt åt trots pengar...
Jag är kluven riktigt kluven kan jag erkänna.kram vännen
Mulan och vädur kram på er!
Fattar inte att han själv inte reagerat att han gått upp så mycke i vikt på några månader. Shortsen var lagom i september lixom. Nåja inte mitt problem jag åker som sagt ändå.
kramiiis,vet inte vad jag ska säga för att trösta dig så du får ist ett helt gäng med kramar.....
kramiiis o miism: tack vänner.
det som kändes jobbigt var bara det att alla verkade ha en sån himla julstämning och bakade för fullt.men jag hann inte med ngt och kände inte av ngt stämning alls.....kändes som vilken dag som helst helt enkelt.sambons arbetslöshet som gör att våran ekonomi inte är den bästa just nu,gjorde väl inte saken bättre precis.....plus att vi inte fått ordning i lgh sen vi flyttade i somras och att försöka pynta kändes som en omöjlighet.......alltihopa kändes bara som ett ända stort kaos......hur mkt ska man eg behöva stå ut med..
men hur som helst så fick vi en rätt så bra julafton iaf,vi var hos svärmor och firade en enkel jul.....men det behöver ju faktiskt inte vara så uppchosat i min mening...det var trevligt och kidsen blev glada för sina klappar o det är ju huvudsaken ju....
men nu har jag åkt på en dunderförkylning och mår skit ist......
jaja alltid är det ngt....
och imorgon kramiiis så åker du ju till egypten eller hur,gud vad skönt för dig....

GOD FORTSÄTTNING TILL ER ALLA............
KRAM
Kram på er!!
Läget har lugnat ner sig här..... Får hoppas resan blir bra.
Lycka hoppas ni får en bra stund där. Njut
Hoppas du har det gott i Egypten nu gumman!
Hoppas du mår bra på din resa...*kram* o gott nytt år!
Hoppas du har de riktigt gott i värmen.
Kramiiis: Misstänker att det blir den kallaste natten i vinter nu i natt så var glad att du befinner dig där nere i värmen nu
. Hoppas att ni har det bra! Kramar
![]()
Jag skulle så gärna vilja komma upp och ge honom en stor fet smäll på käften. 
Han har ingen orsak eller ursäkt för att bete sig så!
Till Kramiiis skulle jag vilja ge en stor fet kram!
Aj löv jo gumman!