Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
får jag följa med dig till egypten kramiiis
, har nämligen ingen vidare lust att fira jul i år.....
ursäkta att jag är lite neggo i din tråd men jag tänkte att du om ngn kan förstå.....BLLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Oh vännen
du får gärna hänga med!!!
Ngt särskilt som hänt?
Kraaaaamisar
Stor KRAM till er allihop och speciellt till Krammis och små räkorna.
Hoppas ni på något sätt får en hyfsad jul iallafall.
Här är humöret bättre igen, tack för att jag fick kräka av mig lite :)
Har nyss kommit in från en eftermiddagstur vid poolen, vi har planerat lite mer kring julen med våra trevliga grannar, och snackat allmänt skit :) Mycket bra. Ikväll ska den här julfanatikern göra bountybollar och lyssna på lite mer julmusik, till makens stora suckande. Imorgon är det lillejulafton och jag får för första gången inte fira med min familj och släkt, känns helmysko, men ska nog kunna bli en hyfsad dag trots allt.
KRAAAAAAM
Kramiis: perfekt! Då bokar vi fika när du är tillbaka!! Massa kramar
Kramiiis, vad bra att du får dina mediciner och dubbelt kladd
Det skall säkert göra susen skall du se!
Kramar!
GOD JUL TILL ER ALLA
Godförmiddag kära tråd!
Idag är livet bara bra :) och jag hoppas ni allihop får en helt helt underbar julafton!
Jag ligger nu i soffan och mumsar fudge (alla bitar fick faktiskt inte plats i burken) och dricker Cola. Ska snart vila middag lite grand är planen. Imorse fick vi sms av en av våra grannfamiljer (de som är klara och ska åka hem om 3 veckor) att vi skulle titta förbi dem innan vi gick och handlade idag. Sagt och gjort, och vet ni vad de hade gjort!? De hade fått moster på besök igårkväll och hon hade med sig en hel julkorg till oss och den andra svenska familjen som är här över jul. Med skinka, vörtbröd, sill, ischoklad, skumtomtar, julmust, ja hur mycket gott som helst! Att man kan bli så lycklig över svensk mat :) och att de hade tänkt på oss och att hennes syster tagit med det till oss... Jag är bara så glad att jag fått lära känna dessa underbara människor. Gick upp och visade korgen för den andra familjen och de blev lika rörda dem, så där stod vi och snyftade i trapphuset. Så imorgon blir det svenskt julbord här nere, och ikväll ska vi griljera skinka och imorgonbitti ska vi grilla revben. NU är det JUL även för oss som har 30 grader varmt och Sol ;)
Hoppas ni andra inte är alltför insnöade och att Kramiis får en underbar resa till Egypten! och krånglar sambon, så sätt dig på ett flyg till Nairobi, telefonnummer står på bloggen :)
KRAM och GOD JUL!