• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-01-20 20:07:50 följande:
    Sa till sambon att de ville att han skulle komma dit och han sa bara "ja då får jag boka en tid då" får väl se om han pallrar sig dit...

Miism lycka till imorgon! Tummar!
    Då hoppas vi att han tar sig dit
    ♥♥♥
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-01-20 20:07:50 följande:
    Sa till sambon att de ville att han skulle komma dit och han sa bara "ja då får jag boka en tid då" får väl se om han pallrar sig dit...

Miism lycka till imorgon! Tummar!
    håller tummarna!

på tal om din trötthet och stressen. Såg reklamen på TV innan för "artic root". Det är mot just trötthet och stress. Perfekt för dig nu . Hälsokosten!!!
    ♥ Ebba ♥
  • Fru Orange

Stor kram till kramiiisen!!! Hjärta Imorgon smäller det! Då kommer vi Solig

miism: Grattis till att äntligen kommit på listan!!! Ska tänka på er i morgon! Kramar Pssst! Supermysiga bilder du har lagt ut

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • hoppas77

Kramiis: kämpigt med att du känner dig så trött! Jag förstår hur du känner nu när jag själv inte heller kan sova... Sitter här mitt i natten igen. vad härligt att sambon reagerade som han gjorde!! Nu håller jag alla tummar för att han pallrar sig dit! Massa kramar

• hoppas77

Miism: åh lycka till morgon/idag! Jag ska knipa tummarna vid 9.00. Ser inte dina bilder i telefonen men får kika på datorn någon dag. Kram

• miism

Hemma efter en lyckad morgon i domstolen. Nu är vi äntligen en bit på väg. Detta innebär också att vi måste ta tag i det vi INTE vill göra. Förbereda Filip för nästa steg i adoptionsproccessen som är att jag och maken ska på ett par timmars intervju hos barnmyndigheten här nere, som ska utreda vår lämplighet. Och dit, dit får Filip inte följa med. Helt absurt, men tyvärr bara att gilla reglerna. Så till helgen måste vi tillfälligt skola in Filip hos en av grannfamiljerna så att han klarar att vara där några timmar när det väl är dags och hoppas att det hela avlöper hyfsat smärtfritt. Förhoppningsvis får vi tid hos den här myndigheten under nästa vecka så är det snabbt gjort iallafall. Och sen ska det dröja länge länge länge innan vår söte lille gosse behöver vara utan oss båda igen.

Många kramar till er alla, och speciellt dig Kramiis! Hoppas du har en okej dag på jobb!

• kramiiis

hagelinen: JIPPPIEE! puss!

hoppas: oh jobbigt för det hjärtat att du inte får sova ordentligt man blir ju helt slut som sagt. Jodå han pallrar sig nog dit, det tror jag. Men de har inte telefontid igen förrän på måndag, så får påminna honom då att han ska ringa

miism: YEY! JIPPIE! Åhhh hoppas det går bra att ha Filip hos en av grannfamiljerna men det tror jag, iaf efter ett litet tag.
    kramisar!

Jag kommer inte ihåg senast jag vaknade upp till en bra dag Sambon var ju som vanligt uppe före mig, men han kom och ställde sig vid sidan av sängen och kom och klappa mig mjukt på huvet och gav mig en fin puss när jag öppnade ögonen Ni kanske tycker "jaha men det får jag varje dag av min man". Men det får inte jag och det betydde så mycket att han gjorde det! Sen sa han även "vi kanske borde boka biljetter till dig oxå så kan du vara i turkiet under helgen med mig" han vill ha mig med ditSolig
    Och igårkväll när vi lagt oss, så pussade han mig fint oxå när jag låg i hans famn!

känns helt sjukt att uppskatta det så extremt mycket, men jag kommer inte ihåg senast... typ 2 år sen? känns det som....

nu ska det bli en bra helg, hoppas jag!
    ikväll ska han ut med grabbarna, så får väl se vad jag hittar på.

Idag kommer bli en bra dag!!!!

please don't hurt me anymore
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2011-01-21 09:28:35 följande:
    hagelinen: JIPPPIEE! puss!

hoppas: oh jobbigt för det hjärtat att du inte får sova ordentligt man blir ju helt slut som sagt. Jodå han pallrar sig nog dit, det tror jag. Men de har inte telefontid igen förrän på måndag, så får påminna honom då att han ska ringa

miism: YEY! JIPPIE! Åhhh hoppas det går bra att ha Filip hos en av grannfamiljerna men det tror jag, iaf efter ett litet tag.
    kramisar!

Jag kommer inte ihåg senast jag vaknade upp till en bra dag Sambon var ju som vanligt uppe före mig, men han kom och ställde sig vid sidan av sängen och kom och klappa mig mjukt på huvet och gav mig en fin puss när jag öppnade ögonen Ni kanske tycker "jaha men det får jag varje dag av min man". Men det får inte jag och det betydde så mycket att han gjorde det! Sen sa han även "vi kanske borde boka biljetter till dig oxå så kan du vara i turkiet under helgen med mig" han vill ha mig med ditSolig
    Och igårkväll när vi lagt oss, så pussade han mig fint oxå när jag låg i hans famn!

känns helt sjukt att uppskatta det så extremt mycket, men jag kommer inte ihåg senast... typ 2 år sen? känns det som....

nu ska det bli en bra helg, hoppas jag!
    ikväll ska han ut med grabbarna, så får väl se vad jag hittar på.

Idag kommer bli en bra dag!!!!
    Å vad mysigtHjärta Tycker absolut du ska hänga med till Turkland
    ♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner