• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • mulan

miism: Aj aj!!!! Kramar

Kramiiis: Kramar

Skrippo: Hoppas att du hittar en som är bra för din rygg. Kramar

♥ Ebba ♥
  • kramiiis

kram kram kram

sitter och gör typ ingenting på jobbet, för nu har jag verkligen inget mer att göra innan mina simuleringar är klara och jag kan skriva klart resultatdelen.

Skrikandes

aptråkigt att sitta här och glo ju
    inte ro för att åka hem och lata mig heller.
    inga pengar för att shoppa (måste ju spara tills jag får a-kassa)

några förslag på vad man kan göra?

imorrn ska jag till husläkaren angående antidepp, känner mig så kluven och är livrädd för att börja med antidepp, jag vill inte må sämre, som man ju oftast gör första tiden

synd det inte är vår så man kunde varit ute och njutit av sol och värme

please don't hurt me anymore
  • Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-01-26 12:37:26 följande:
    kram kram kram

sitter och gör typ ingenting på jobbet, för nu har jag verkligen inget mer att göra innan mina simuleringar är klara och jag kan skriva klart resultatdelen.

Skrikandes

aptråkigt att sitta här och glo ju
    inte ro för att åka hem och lata mig heller.
    inga pengar för att shoppa (måste ju spara tills jag får a-kassa)

några förslag på vad man kan göra?

imorrn ska jag till husläkaren angående antidepp, känner mig så kluven och är livrädd för att börja med antidepp, jag vill inte må sämre, som man ju oftast gör första tiden

synd det inte är vår så man kunde varit ute och njutit av sol och värme
    Prommis med oss! Skulle det vara nåt...
  • kramiiis

turbo: prommis är alltid trevligt!

men inte idag dock, för en annan doktorand som ska disputera snart undrar om jag kan korrekturläsa hennes avhandling, så nu fick jag ngt att göra

• Lilla JJ

kram på dig kramiiis! Tänker på dig.

Det är inte alla som mår sämre när de börjar med antidepp. Du kanske har tur och slipper det.

Mammas lille kille kom 100803
  • kramiiis

avbokade tiden hos husläkaren, för mår inge bra alls idag, yr och konstig, extremt trött och sitter bara på jobbet och sover i stolen. Kanske håller på att bli sjuk, konstigt ont under bröstet oxå, inte alls skönt.
    Känner bara för att ligga ner, känns som om det är ungefär vad jag orkar.
    Eller så är det en extremt jobbig mens som är på intågande... lär väl märka inom kort.

Nån som känner för att korrekturläsa en avhandling på engelska med konstigt fackspråk??Drömmer

• kramiiis

morr morr morr morr morr morr morr morr morr
    det här är en kramiiis tråd och då får jag skrika och vara förbannad på alla gravida och föräldrar va?
    jag står inte ut med att det känns så orättvist att alla lyckas hela tiden. Sen kommer alla säkert ha fått syskon till sina små innan jag ens blivit gravid Skrikandes

förbannade jävla skitkropp och ägg. what's the fucking problem med att bara bli gravid!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

• Lilla JJ

Kram på dig kramiiis! Hoppas det bara var en tillfällig trötthet idag. Klart du får skrika och vara arg. Man kan inte vara glad hela tiden.

Mammas lille kille kom 100803
  • Fru Orange

Självklart får du skrika och vara alldeles upprörd hur mycket som helst men bäst skulle ju vara om du bara fick må bäst!!! Då var det tur jag skickade en liten extra kram till dig förut Skickar ännu fler här KRAAAAMAAAAAAR

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
Svar på tråden Kramiiis vänner