Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Tycker absolut du ska hänga med till Turkland öööh man kanske borde jobba, men jag vet inte ritkigt vad jag ska göra för sitter bara å väntar på simuleringar för att få resultat och sen kan jag skriva sista artikeln...
hmm hmm hmmm.
Någon som vet var man kan hitta snygga och billiga kortärmade "bastoppar"? Försökte leta igår, men det slutade med att köpte en jeanskjol, en kofta, ett linne och en fintopp.
Och så vill ja ha den här, men hittade den inte på lindex-butiken. Men kanske ska prova å beställa från nätet, för man får tydligen läman tillbax dem i lindexbutik utan extra avgift
Vet inte vilken storlek jag ska ha dock, men kan ju beställa både s och m, eftersom det inte blir någon merkostnad för mig att läman tillbax den ena.
http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=11415741
Någon som provat lindex nätbutik??
är vår ursprungstråd/kämpartråden fortfarande aktiv förresten? har ju itne kikat in där på evigheter...
kram på dig kramiiis!
Åh vad jag blev glad för din skull när du berättade om vilken fin morgon du haft. Skönt också att sambon tog det bra och kommer att ta sig dit och ta proverna.
Ha en superskön helg och njut av ensamheten ikväll och passa på att gosa med lillkissen!
lilla jj: kram sötnos!
jupp ikväll blir det superdupergos med pälstrollet
vädur: ska se om jag orkar pallra mig förbi en annan lindex butik idag, har ett litet centrum på hemvägen med stor lindex-butik.
annars så beställer jag den nog på nätet
HUNGRIG! hagelinen var är du??? ![]()
Bra start på dagen! - tack sambon
Bra mitten på dagen! - tack hagelinen!
Bra slut på dagen! - tack chefen
YEY, fick just ett mail från chefen där han anser att min senaste artikel kan skickas iväg och ser "fin ut". Väntar bara på om min handledare och den andra doktorander oxå är nöjda.
Men den kommer med all sannolikhet skickas in på måndag!
Jippi!
Tjohooo vilken bra dag!
Och sen gos med Morries som avslut på dagen kunde inte bli bättre ju.