Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
lilla jj: jo det är väl så, men jag förstår inte hur alla kan ha fullt upp alltid. Men att träffa varandra (dvs de andra som har barn) det har man tid med
hmm tis, njao går inte tyvärr
känns bara så hemskt om jag måste börja om, 11 år, dryga 4 års barnlöshet och massa kämpande och sen inget för det
men men, det kommer väl bli bra så småningom vad som än händer.
Jo det är säkert mensen som är på intågande, borde komma på söndag.
KRAM!
miism: åååååh längtar efter att få se dig och trollet!
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
men målet kommer närmare närmare nu, så snart kommer ni få åka hem! eller hur!!!!
ni fixar 3-4 månader, det är ju ingenting, egentligen
dessutom är det varamre och skönare där nere
KRAM!
miism: Hemlängtan är jobbig. Jag var i USA 13 månader som aupair. Och sista veckan var vi på Hawaii. Längtade hem som en tok just då efter 13 månaders vistelse i USA, men idag kan jag inte fatta att jag längtade hem till detta kalla. Jag vill tillbaka til Hawaii juh
Så njuuuuut utav dagarna du är där och tänk på hur eländigt det är här hemma med kyla och slask.
Nej kramiiis jag förstår inte heller hur alla kan ha fullt upp jämt men tyvärr så är det ofta så
Sen ska man ju kanske inte vara i olika faser av livet heller. Jag som singel är ju också ofta i en annan fas av livet än mina vänner eftersom de alla har partners så det är nog så att jag också står ut lite ur "Svensson" livet. Vänner vill ju ofta kunna identifiera sig med dem de umgås med.
Kramar i massor till er alla!
...ifall både lillaJJ,miism och jag finns i SKåne snart så KOMMER DU HIT KRAMIIIS
...att hamna utanför bland sina vänner när livet förändras - här är en till ...
de bästa vännerna har jag på Familjeliv numera
synd att de flesta är långt bort i verkligheten. Men alltid nära på mobilen eller datorn
2011 är ett Kramiiis-år.
Håller med ovan inlägg att kullerbyttor och omstarter kan vara bra, även om de är läskiga när de händer.
Än är det bara januari, mycket hinner hända. Och det ska vara positiva förändringar
Kram till alla i tråden, men den största till Kramiiis såklart
Kram fina Kramiiis
2011 Måste vara ett fint Kramiiis år ![]()
snäll vovve
http://www.hundia.net/eldenburg/arkiv/Amorette_m_kattungar_som_misst_mamma.jpg
nevadita och vädur:
är så sjukt totalt uttråkad på jobbet!
gaaaaaaaaaaaaaaaah
söt bild
http://kittens.madabout.se/#4.22
Hmmm vet inte riktigt vad jag ska säga om mig själv men har shoppat på tok för mycke senaste veckan och inget av det som jag egentligen behöver! Hmmm
Men Kramiis, shopping är KUL och du behöver säkert sakerna egentligen :) Om inte annat är tröstshopping ett klart underskattat begrepp!
Öhm sambon sa förut på vägen hem "vi måste prata" min första reaktion nej jag orkar inte nu igen. Men det kom ur en helt annan sak ur hans mun "kan du tänka dig flytta till England?" öhh va? Han har tydligen fått ngt jobberbjudande om det och projektet är 5 år och de vill veta på måndag!!!!!!!!