• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Fru Orange

Godmorgon min sötaste vän! Tack för en utomordentligt trevlig eftermiddag/kväll och supersmaskigt käk Solig Kände mig så bortskämd då jag varken behövde laga mat eller diska

Hoppas din dag idag blir en jättebra dag!!! Idag kommer sambon hem Tungan ute KRAMISAR Hjärta

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • kramiiis

morrn söt hagelin!
    Tack själv för igår, såååå mysigt
    Ibland ska man vara bortskämd!!!
    Själv är jag superglad för skjussen hem för hade ju aldrig kommit hem med tåget utan olycka

Morries var heeeelt slut efter att ni åkt! Hihi först ett litet monster och sen tvingar matte mig hälsa på en hund oxå vad sjutton håller hon på med Katt
    Har är inte liiiite svartis som du märkte

Jupps idag kommer sambon hem, och kanske med ett tidigare flyg om han kom med det, då hinner jag iofs inte köpa mat och dona hemma, men det är iaf städat och så bytte jag till nya lakan i sängen igår och fixade all tvätt

kramisar!

please don't hurt me anymore
  • mulan

Kikar in och kramas massor med hela högen

♥ Ebba ♥
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-02-02 10:41:00 följande:
    jag vill shoppa mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har kommit in i en shppingperiod, vilket iofs inte gör så mycket då jag knappt köpt ngt sen förra våren då jag tyckt att det varit aptråkigt att bry sig om utseende och kläder...
    Men nu gör jag det igen

vill ha de här www.nilsonshoes.com/Kvinna/Modeller/Promenads...
    Å jag är oxå sugen på att shoppa . Ska bara vinna på triss först...

Härliga vårskor !!!!!!!!!!!!
    ♥ Ebba ♥
  • kramiiis
    mulan skrev 2011-02-02 10:46:19 följande:
    Å jag är oxå sugen på att shoppa . Ska bara vinna på triss först...

Härliga vårskor !!!!!!!!!!!!
    mmmm med tanke på att min sista lön är denna månaden så borde jag väl egentligen SPARA pengar inte slösa pengar, men skitsamma. later problem hehe

• mulan
    kramiiis skrev 2011-02-02 10:47:44 följande:
    mmmm med tanke på att min sista lön är denna månaden så borde jag väl egentligen SPARA pengar inte slösa pengar, men skitsamma. later problem hehe

som jag då. Får inte ut många kronor /månad nu så nu ska jag snåla
    ♥ Ebba ♥
  • kramiiis

är totalt yr i bollen idag.
    Blödde så extremt igår, är nog nästan det värsta genom tiderna, sjuka mängder....och cyklo-f hjälper inte.
    jag fattar inte vad det är som pågår. Iofs sägs det att man kan få extrema blödningar när man börjar komma in i klimakteriet på riktigt och sen tar det tvärnit. Är det vad som håller på att ske Svettas ju som en gris oxå, helt dyblöt igår kväll....

• mulan
    kramiiis skrev 2011-02-02 10:53:15 följande:
    är totalt yr i bollen idag.
    Blödde så extremt igår, är nog nästan det värsta genom tiderna, sjuka mängder....och cyklo-f hjälper inte.
    jag fattar inte vad det är som pågår. Iofs sägs det att man kan få extrema blödningar när man börjar komma in i klimakteriet på riktigt och sen tar det tvärnit. Är det vad som håller på att ske Svettas ju som en gris oxå, helt dyblöt igår kväll....

Usch !!! Lider med dig vännen
    ♥ Ebba ♥
  • kramiiis
    mulan skrev 2011-02-02 10:52:25 följande:
    som jag då. Får inte ut många kronor /månad nu så nu ska jag snåla
    tur du kan va hemma med din lilla sötnos!
    mulan skrev 2011-02-02 10:54:57 följande:
    Usch !!! Lider med dig vännen
    tack söt!
    känner mig riktigt äcklad av mig själv
Svar på tråden Kramiiis vänner