Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Oj spännande. Vad känner du inför att flytta till England?
Kramiis: Känns som det blir en helg full med funderingar för er båda. Bara du kan avgöra vad som är rätt för dig. Vill du flytta till England så GÖR det. Vi här finns ju kvar ändå och England är inte längre än en flygresa bort. Långt från dina föräldrar och en chans att börja om ditt liv lite, men också mer isolerat utan det nätverk du är van vid. Det ÄR tufft att bo utomlands, saker och ting fungerar inte som man är van vid, vissa saker är lättare, vissa är svårare. Fördelen med att bo utomlands i ett land där det finns fler svenskar är att man på sätt och vis får ett nätverk helt naturligt. Vet att i England finns det flera svenskföreningar, svenska kyrkan och mycket annat.
Du väljer rätt, hur du än bestämmer dig!!
Kramiis: hej hjärtat! Spännande med England. Kan nog både vara roligt o jobbigt. Kommer ju ganska lägligt i allafall gällande din jobbsituation. Du kan ju lika gärna söka jobb där som här. O så kan jag komma o hälsa på dig!!
passa på att prata igenom det ordentligt i helgen. Väg för o nackdelar. Hör av dig om du funderar på ngt särskilt el behöver stöd. Massa kramar
Kram till er andra med så klart! Här har det varit en turbulent natt då mannen blev magsjuk i går em. Urk! Jag sov i gästrummet för att vara på den säkra sidan.
Kram på er!
Hua för magsjuka. Hoppas du klarar dig. Tyvärr är det ju jättesmittsamt
Idag var jag ute och promenerade med vovven och då stötte vi ihop med en annan matte och hennes lille 5 månader valp. Min "vuxne" vovve är så nonchalant för han är ju minsann en gammal gubbe nu när han är 2 år
Fast ute i skogen så kunde han tänka sig att hoppa runt llite med den lille som dyrkade marken Hugo gick på och följde honom hack i häl.
söta missar..o som sagt..shopping är såå kul
England...oj...håller med övriga..o undrar detsamma..vad säger du om det?
Kram sötnosa ![]()
God morgon kramiiis!
Hur går det med funderingarna? Hur har helgen varit?
Skickar dig en extra stor kram idag för idag är det jämngrått ute ![]()
God morgon Kramiiis
![]()