Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
tycker jag har skitbra idéer 
går inge bra å jobba idag, fattar inte varför jag har ju knappt ngt kvar att göra, förutom skriva lite diskussion i en artikel. Men det är som bomull i huvet.
går inge bra å jobba idag, fattar inte varför jag har ju knappt ngt kvar att göra, förutom skriva lite diskussion i en artikel. Men det är som bomull i huvet.
sambon skulle egentligen åkt till england igår kväll, men det hela slutade med en väldigt sen kväll på jobbet istället. Där ena projektledaren skriker och gormar och sliter i han och säger att han måste stanna kvar och fixa en del grejer medan chefen skriker och sliter i han och säger att han ska åka till england. Han står mittemellan och får inget gjort förrän de andra börjar gorma på varandra istället och sambon snällt sitter kvar och jobbar. För att sedan få höra att han ska till england idag kväll, men det går inte heller för han är fast på jobbet och hinner omöjligt med planet.
funderar på hur det kommer bli hemma om det ska bli såhär igen och dessutom med att han ska resa utan förvarning... han orkar inte, det ser jag på honom, han är slutkörd sen innan.
men hur får jag honom att säga nej och även sluta vara den som städar upp efter alla och slutför saker och ting när de andra sticker kl 16.
en stressad sambo ringde som är påväg till arlanda för att åka till birmingham, kommer fram där vid midnatt för att sedan upp tidigt imorgon och vara på möten.
snark, själv hade jag aldrig orkat. Dessutom måste han jobba på flyget och kanske inatt
han kommer hem på fredag, så blir några ensamma dagar igen, men är väl säkert bara bra.,... kanske.
Någon stockhomare som har lust att ses någon kväll?????
![]()
en stressad sambo ringde som är påväg till arlanda för att åka till birmingham, kommer fram där vid midnatt för att sedan upp tidigt imorgon och vara på möten.
snark, själv hade jag aldrig orkat. Dessutom måste han jobba på flyget och kanske inatt
han kommer hem på fredag, så blir några ensamma dagar igen, men är väl säkert bara bra.,... kanske.
Någon stockhomare som har lust att ses någon kväll?????
![]()

Tror säkert att vi skulle komma mycket bättre överens än vad jag gjorde med exet
Du har inga dumma idéer alls du.
Jobbigt för din sambo att behöva åka iväg med så kort varsel. Blir nog jobbigt för dig när han kommer hem och är helt slut. Förbered dig på det nu så du lättare kan ta den smällen när han kommer hem
Massa kramar till dig. Önskar jag bodde närmare eller hade fått lite mer förvarning så hade vi kommit upp till dig.