• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Fru Orange

Kramar på min söta kramiiis!!!

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • kramiiis

:-d

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

please don't hurt me anymore
  • kramiiis
    Mirakelbarn skrev 2011-02-14 14:19:36 följande:
    Kram på alla hjärtansdag kära kramiiis!!! Jag är på skidsemester i Idre o ändå kom mannen med present idag, är det inte sött?? Han hade varit i sport butiken o köpt en mysisoverall till mig Hoppas du blir uppvaktad i kväll, kraaammm
    åh vilken man du har!

Jag blev inte uppvaktad överhuvudtaget, inte ens en puss, men men.... han bruka ju aldrig komma ihåg hjärtedagen och inte heller årsdagar, förlovningsdag osv. Så jag förväntar mig ingenting.
    Möjligtvis hade jag uppskattat ett "tack" för att han fick fina vinflaskor av mig, för att han i söndags klagade på att vi inte hade vin hemma. Men näää. så skitsamma. grrr
    Tröttimössan skrev 2011-02-14 19:16:09 följande:
    Om karlarna inte uppvaktar oss så är de *svärord* inte värda oss!
  • Höst flickan

Kramiiis du är inte ensam om att inte få något,vi är många därute med killar som glömmer el inte bryr sig. Hoppas du inte blev ledsen pga det. Hoppas du haft en bra dag  Kram 

• kramiiis

höst: nä jag jag blev inte ledsen, bara irriterad på att han inte säger tack när jag köper ngt till honom. Å andra sidan så spelar det ingen roll. Så länge vi inte bråkar är ju allt typ hundra gånger bättre än vanligt, så jag får vara glad för det iaf.

kram söt!

• Mirakelbarn

Det är ju tråkigt när de glömmer el inte bryr sig men detta med alla bemärkelsedagar är ju bara till för att öka butikernas försäljning igentligen tycker att det bästa är när de kommer med present el blommor när man minst anar det.

• Fru Orange

Smyger in och kramas lite En dag närmare tisdag...

(¯`°?.¸♥Vår älskade liten blir bara större och större♥¸.?°´¯)
  • miism

Kramiis, var är du?? Önskar så att jag var hemma så jag kunde träffa dig och ha en lång lång fika.

Idag är det hemlängtan gånger 100 här nere, inser att vi troligen är kvar i minst 3!! månader till och det är ju liiiite mer än vad vi räknat med. Domstolsprocessen går i snigelfart.... Men men imorgon är en ny dag med nya krafter.
    Nu ska jag gå och göra svampstuvning för att piffa upp pannkaksresterna lite.

Kram på er allihop och en extra kram till dig kramiis!

Svar på tråden Kramiiis vänner