• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • Turbomamma

Hej!

Kan du inte följa med imorgon! Vore så himla trevligt att ses allihop. Annars försöker vi få till det någon dag eller nästa vecka.´

Massa Turbo-kramar!

• kramiiis

Ska förbi Hagelinen imorgon kväll.

Har lite svårt att gå alltför tidigt på dagarna
    Kraaaaaam

• mulan

Nu får vi ta och flytta hela bunten till något lilleputteland och fika hela dagarna

♥ Ebba ♥
  • miism

Mulan: Det är bara att komma hit :) Jag är tyvärr förbjuden att lämna landet. Men vi har billig fika, kan erbjuda kaffe och kaka för det härliga priset 5 kr :)

• mulan
    miism skrev 2011-02-09 16:41:30 följande:
    Mulan: Det är bara att komma hit :) Jag är tyvärr förbjuden att lämna landet. Men vi har billig fika, kan erbjuda kaffe och kaka för det härliga priset 5 kr :)
    Låter ju toppen . Frågan är om jag får med sambon för han lär inte klara sig utan Ebba
    ♥ Ebba ♥
  • kramiiis

Kan låta lite underligt och jag älskar min sambo det gör jag vill inget hellre än att vi ska må bra tillsammans.
    Men jag känner för att festa och flirta med folk hehe. Men inte längre än så. Jag bara känner för att va glad-berusad
    Har lite gamla flashbacks av en del killar som varit kära i mig men fått nobben av mig men jag har ändå småflirtat med dem och dansat och så (även efter att jag och sambon blev ett par) hade även en förmåga att alltid hamna i nån killes knä och bara va för att jag behövt så mycke närhet...

Hmm onsdag kanske ska dra ut på stan

Svar på tråden Kramiiis vänner