Kramiiis vänner
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Här träffas vi och pratar och stöttar Kramiiis
Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!
Hihi puss söt mössan!
Pratade med sambon i telefon nyss han var påväg till hotellet från restaurang. Helt plötsligt mitt i sa han "vi hörs senare hej" klick.
Nu ringde han igen från hotellet tydligen var det några gangsters som han kallade dem (hörde lite i bakgrunden innan han ls på) som han blev seriöst rädd för och att möjligen bli nedslagen, så han var tvungen att pinna på lite fortare. Morr
tycker inte om sånt...
Kramar till kramiis!
hur är allt idag?
KRAM
Storkramen till bästaste kramiiisen!!! ![]()
kram kram kramiiis
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamisar sötnosar!
skrippo: idag är det ok med mig. Lite trött, eller vääääldigt trött.
Stor kram till er allihop. Har varit lite frånvarande några dagar nu då vi kämpat med våra visum som går ut idag egentligen. Idag fick vi dem äntligen förlängda, satt i den roliga sitsen att migrationsmyndigheten vägrade förlänga och domstolen förbjöd oss att resa.... men men, nu är det löst.
Fick skicka våra vänner själva till kusten och själv köpa nya biljetter till ikväll. Men SÅ härligt det ska bli att bara sola och bada i 4 dagar. I varm pool!
Vi ska bo här http://www.sarovahotels.com/whitesands/
Nu ska jag sova middag en stund, blev inte mycket sömn inatt på grund av all oro. Halv 6 tar vi taxi till flygplatsen och sen ska jag bara njuta av livet de närmaste dagarna. Ska förtränga allt annat som kan strula i den här processen och bara njuta, njuta och njuta. Många kramar till er och en extra till dig kramiis.
miism: jag inte alls inte överhuvudtaget avundsjuk.
*MORR*
skönt att ni fått visumen förlängda!
KRAM!
Wiiiiiiiie!!!!!!!!
Fick just ett mail från Tidsskriften vi skickade in senaste artikeln till. Och förutom några små språkliga rättelser och några saker vi ska förtydliga så är den accepted!!!!!!!!!
Och så skrev granskaren "research presented should be of interest for a wide audience" Yey!!!
Jag kommer ha fyra publicerade artiklar och det är väldigt ovanligt på vår institution! Det är ovanligt ens med tre publicerade!!!