• Vädur 78

Kramiiis vänner

Här träffas vi och pratar och stöttar KramiiisHjärta

Här pratar vi om det mesta men ABSOLUT INGET bebis och gravidsnack!!

♥♥♥
  • Svar på tråden Kramiiis vänner
  • kramiiis

Hej sötnosar!

Har inte haft tid att titta in håller på att slutföra den ALLRA sista artikeln. Men idag sa både chefen och handledaren att den såg bra ut så är några småsaker jag måste fixa bara sen är jag klar med den.
    Avhandlingen har jag en liten men svår grej kvar att förklara men annars klar med den med !

På måndag ska vi ha möte och troligtvis bestämma datum för själva disputationen! Läskigt

Fick idag massor pepp från min handledare och beröm! Hon sa till mig att tänka "jag kan det här jag har slutfört det här och det är jäkligt bra gjort"

Blev på bra humör och fråga hur hon egentligen mår och nu förstår jag oh känner mig taskig som klagat på henne. Men men....

Nu hemfärd snabb dusch och köra till Uppsala och gå på disputationsfest denna gång tänker jag dock inte köra hem någon annan sen kräk incidensen förra året

Miism: segt med tre månader till kramar om dig lite extra!

Puss på alla

• Skrippo
    kramiiis skrev 2011-02-18 14:47:59 följande:
    Hej sötnosar!

Har inte haft tid att titta in håller på att slutföra den ALLRA sista artikeln. Men idag sa både chefen och handledaren att den såg bra ut så är några småsaker jag måste fixa bara sen är jag klar med den.
    Avhandlingen har jag en liten men svår grej kvar att förklara men annars klar med den med !

På måndag ska vi ha möte och troligtvis bestämma datum för själva disputationen! Läskigt

Fick idag massor pepp från min handledare och beröm! Hon sa till mig att tänka "jag kan det här jag har slutfört det här och det är jäkligt bra gjort"

Blev på bra humör och fråga hur hon egentligen mår och nu förstår jag oh känner mig taskig som klagat på henne. Men men....

Nu hemfärd snabb dusch och köra till Uppsala och gå på disputationsfest denna gång tänker jag dock inte köra hem någon annan sen kräk incidensen förra året

Puss på alla
    SÅ hur var festen vännen?
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-02-18 14:47:59 följande:
    Hej sötnosar!

Puss på alla
    WOW!!!!

Snart är du klar och FRI!!!!

Kramar om hela högen och önskar er en trevlig helg!!!
    ♥ Ebba ♥
  • kramiiis

Annars känner mig bortglömd av så många vänner att jag börjar bli lite nere av det. Men men alltid är det nåt...

• Lilla JJ

Kram på dig gumman! Du är inte bortglömd alls.

Mammas lille kille kom 100803
  • Skrippo

Jag har iaf inte glömt dig!

Suck! är så himla trött på kylan. Tror jag blir tokig! Skönt att februari snart är slut iaf.

Och för er som inte vet det så enligt gamla traditioner så från och med torsdag denna veckan så töar det lika mycket inifrån jorden som utifrån. Så det så . Så nu SKA det minsann bli vår!!

• kramiiis

naw sötnosar!
    menar inte er vet att jag har er här

men det finns vissa andra och sen speciellt typ alla (före detta, känns det som) irl vänner...

please don't hurt me anymore
  • janssonskatt
    Skrippo skrev 2011-02-21 08:30:54 följande:

Jag har iaf inte glömt dig!

Suck! är så himla trött på kylan. Tror jag blir tokig! Skönt att februari snart är slut iaf.

Och för er som inte vet det så enligt gamla traditioner så från och med torsdag denna veckan så töar det lika mycket inifrån jorden som utifrån. Så det så . Så nu SKA det minsann bli vår!!

Å det låter härligt med vår! Är också trött på isiga vindar och glashala gator. Fast här snöar det för jag vet inte vilken dag i rad

Kram till kramiiis och hennes vänner
Svar på tråden Kramiiis vänner