• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • stina8503

Toppas allt mammor får en trevlig morsdag idag!
    Och alla ni andra också för den delen!

Vad ska vi säga om torsdag låter som det är några som kan iaf!?

• Mia386

Detsamma stina :) 

Beror på vilken tid, för kl 18 ska vi in till Laholm och kolla på The Poodels :) Kulturfestivalen börjar ju idag ;P  

Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • stina8503

Ja just det, kulturfesten börjar nu.
    Ska vi satsa på nästa veka i stället?
    Det kommer ju vara SÅ mycket folk i stan kanske inte bästa läget för en "mamma-fika", eller...?!

• Mia386
    stina8503 skrev 2011-05-30 21:46:22 följande:
    Ja just det, kulturfesten börjar nu.
    Ska vi satsa på nästa veka i stället?
    Det kommer ju vara SÅ mycket folk i stan kanske inte bästa läget för en "mamma-fika", eller...?!
    hmm... kanske.. vi ska på bröllop den veckan, men det ska kanske gå ändå... men vi behöver ju inte vara i stan ju som sagt, finns en del lekplatser runt om :)
  • Mia386
    CasperOchMamma skrev 2011-06-04 13:41:40 följande:

ska vi boka in något nästa vecka?

Jag är ledig på tisdag, sedan blir det svårt att hitta en tid som passar :P 
  • Theta

Jag är bara ledig på måndag, sen har jag praktik tisdag-fredag, så först på helgen kan jag igen då..

• SamsonS

Hallå tjejer!
    Var ett tag sen vi skrev här nu :) Hade varit kul att ta en fika snart!

Sen en liten fråga, blöjor och sånt, får man det på bb eller måste man ha med sig själv? Hört att det är olika på olika sjukhus, och glömde helt bort att fråga igår när vi var på studiebesök :)

Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • Mia386
    SamsonS skrev 2011-06-16 13:10:56 följande:
    Hallå tjejer!
    Var ett tag sen vi skrev här nu :) Hade varit kul att ta en fika snart!

Sen en liten fråga, blöjor och sånt, får man det på bb eller måste man ha med sig själv? Hört att det är olika på olika sjukhus, och glömde helt bort att fråga igår när vi var på studiebesök :)
    Ja det är det, har haft fullt upp ^^ 
    Uppe på BB får du blöjor under tiden du är där, men du får inte med dig hem. Ett hett tips är att köpa hem lite blöjor, fall vattnet ditt går hemma, jag fick springa omkring med A-Ls mini blöjor, använde nog upp halva paketet här hemma när vattnet gick ^^  
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?