• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • mucklis
    Mia386 skrev 2011-04-16 16:10:58 följande:
    tror vi med ska kunna. :) vart och när?
    Vad tycker ni två? =) Kan du ta dig till halmstad så är ju norrekatts park (tror jag den heter) ganska mysig. Men vet inte riktigt vart Stina bor. =P Annars finns det ju säkert fina ställen i laholm. =)
  • Mia386
    mucklis skrev 2011-04-16 20:50:09 följande:
    Vad tycker ni två? =) Kan du ta dig till halmstad så är ju norrekatts park (tror jag den heter) ganska mysig. Men vet inte riktigt vart Stina bor. =P Annars finns det ju säkert fina ställen i laholm. =)
    Har lite svårt att ta mig till Halmstad, kostar så mycket >_< Och har en MASSA utgifter redan som vi kanske inte kommer ha råd med :( (min bror ska gifta sig, så är massa runt det) 

Vi har ju det ganska fint här vi bor på åskanten om man går upp lite bit på backarna här jag bor, men det kanske inte är så lockande att gå uppför i långa backar med barnvagnar ;P Fast där är väl nog någon lekplats i Laholm tror jag.. (vi har barnvänliga lekplatser här i hasslöv med, samt ett skjul om det skulle bli dåligt väder :) 
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • stina8503
    Mia386 skrev 2011-04-16 21:23:39 följande:
    Har lite svårt att ta mig till Halmstad, kostar så mycket >_< Och har en MASSA utgifter redan som vi kanske inte kommer ha råd med :( (min bror ska gifta sig, så är massa runt det) 

Vi har ju det ganska fint här vi bor på åskanten om man går upp lite bit på backarna här jag bor, men det kanske inte är så lockande att gå uppför i långa backar med barnvagnar ;P Fast där är väl nog någon lekplats i Laholm tror jag.. (vi har barnvänliga lekplatser här i hasslöv med, samt ett skjul om det skulle bli dåligt väder :) 
    Jag bor i Lilla Tjärby, strax utanför Laholm och kan ta mig både till Halmstad och Hasslöv.
    Jag kan bara tisdag eller onsdag sen är det ju påsk, vad tiden går.

Kanske passar fler att ta det efter påsk?
  • SamsonS

Efter påsk blir lättare för mig iaf:) hade varit mysigt. Vädret är kanske lite stabilare då också:)

• mucklis

Jag kan i princip när som, har oftast inget planerat. =) Det är bara att skriva vilka dagar ni vill ses så är jag med största sannolik ledig. ^^

• engelmede

jag är lätt också med mysigt med ute fika=) även om jag inte har några barn o ta med än^^  jag bor i halmstad men har bil så de e lugnt=) jobbar lördag söndag nu påskhelgen så då blir de svårt men sen efter påsk kan jag!=)

• mucklis
    engelmede skrev 2011-04-20 09:24:46 följande:

jag är lätt också med mysigt med ute fika=) även om jag inte har några barn o ta med än^^  jag bor i halmstad men har bil så de e lugnt=) jobbar lördag söndag nu påskhelgen så då blir de svårt men sen efter påsk kan jag!=)

Om vi bestämmer träff i laholm så kanske vi kan samåka? Blir lite billigare så. =) Hoppas på att det är fler som vill hänga med. =)
  • Mia386

Vi kan ju se i nästa vecka hur vädret blir, men vi kanske kan ta till helgen så kan era gubbar (eller gummor) följa med också kanske, så vi blir vi ett gäng :)

Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?