• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • CasperOchMamma
    Mia386 skrev 2011-05-10 10:30:29 följande:
    haha, vad fick frågan för svar då? :P
    Något i stil med att tuttarna växer när man får barn:) Och att det var varmt ute så vi måste ha kläder som är svala :) men han köpte det faktiskt!
  • mucklis
    CasperOchMamma skrev 2011-05-10 12:34:26 följande:
    Något i stil med att tuttarna växer när man får barn:) Och att det var varmt ute så vi måste ha kläder som är svala :) men han köpte det faktiskt!
    Haha =) jag tyckte det var lite småskoj.. fnittrade åt det hela vägen hem. ^^
  • CasperOchMamma
    mucklis skrev 2011-05-10 17:47:45 följande:
    Haha =) jag tyckte det var lite småskoj.. fnittrade åt det hela vägen hem. ^^
    Ja dessa barn:)
  • mucklis
    CasperOchMamma skrev 2011-05-10 23:04:57 följande:
    Ja dessa barn:)
    Ja ^^ Min lärares son skulle lära sig att kissa själv i toan/pottan så de gjorde så att pappan skulle vsa hur man skulle göra. På dagis när min lärare skulle lämna honom sa han helt plötsligt: "Pappa har större snopp än mig"

xD Det måste ha varit pinsamt.
  • CasperOchMamma
    mucklis skrev 2011-05-11 07:45:30 följande:
    Ja ^^ Min lärares son skulle lära sig att kissa själv i toan/pottan så de gjorde så att pappan skulle vsa hur man skulle göra. På dagis när min lärare skulle lämna honom sa han helt plötsligt: "Pappa har större snopp än mig"

xD Det måste ha varit pinsamt.
    Det om något måste varit pinsamt ja:P
  • Theta

Det var roligt att träffas idag Emelie :) Och roligt att allt är bra med er lilla hjärta :)

Jag ska vara hemma med Cassandra v 30

• Theta

Jävla iphone ^^ Jag ska vara hemma med Cassie v 30-31. Och det hade varit roligt om vi hade en träff då, med picknick på en lekplats kanske? Cassie hade älskat det iaf :)

• SamsonS

Ja det hade varit jättemysigt! :) Benny har semester då också så då kan jag ha bilen någon dag med:) är beräknad v 30 så vi får väl se vad som händer. Blir det som jag vill så har bebisen redan kommit då ;)

• stina8503

Hej tjejer!
    Har fått nys om ett fantastiskt sätt att tjäna lite (eller mycket) extra pengar. Man kan till och med sitta och amma eller leka i parken och tjäna pengar!!! Låter detta inte bra eller???!!!
    Hör av er om någon är intresserad av att höra mer

Jag träffa också gärna v. 30 och gärna innan dess också :)

Kram på er

Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?